کد خبر: 59210
A

191 نماینده مجلس: نهادهای ذیربط موضوع لغو سخنرانی لاریجانی را رسیدگی کنند

191 نماینده مجلس در بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ، هر حرکتی که وحدت مردم را خدشه دار می کند، محکوم کردند و خواستار رسیدگی نهادهای ذیربط در موضوع لغو سخنرانی علی لاریجانی در کرج شدند.

191 نماینده مجلس: نهادهای ذیربط موضوع لغو سخنرانی لاریجانی را رسیدگی کنند

به گزارش دیده بان ایران، نمایندگان مجلس در این بیانیه 40 سالگی انقلاب که دوران بلوغ و عقلانیت و کمال خویش را طی می کنند، تبریک گفتند.
آنان با گرامیداشت دستاوردهای خطیر در عرصه های مختلف ارزیابی دستاوردها و تقویت نقاط قوت و ترمیم کژی ها را ضروری دانستند. 
نمایندگان مجلس در این بیانیه تاکید کردند: انقلابی که همه متفکران و نخبگان جریان های سیاسی و اقشار مختلف مردم و همه آنان که از استبداد، وابستگی و تبعیض به تنگ آمده بودند در شکل گیری آن پشت سر امام عظیم الشان قرار گرفتند و آینده بهتر ایران برپایه آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را ترسیم کردند.
در این بیانیه 191 نماینده تصریح کردند: این حرکت بالنده با همدلی و وفاق ملت که رهنمود همیشگی پیشوای مقتدای ملت حضرت امام (ره) بود، به انجام رسید و پس از دوران رحلت پیشوای فقیدمان با تدبیر و خردمندی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله عظمی (دامه برکاته) ادامه یافت.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اکنون در 40 سالگی انقلاب دادبنیاد از آحاد مردم ایران دعوت می نماییم در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور آگاهانه خود را به منحصه ظهور رسانده و با تجلی وحدت امت، توطئه های دشمنان و بدخواهان را نقش برآب نمایند.
191 نماینده مجلس در بخش دیگری از این بیانیه با ابراز تاسف از لغو سخنرانی علی لاریجانی در مراسم 22 بهمن کرج، اعتراض خویش را نسبت به حرکت وحدت شکنانه امام جمعه کرج اعلام کردند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: ما این اقدام ایشان و موارد مشابهی که برای برخی از همکاران نماینده پیش آمده را توهین به ساحت مردم و رکن رکین نظام و انقلاب یعنی مجلس شورای اسلامی و برگزیدگان ملت می دانیم و خواستار رسیدگی به این امر توسط نهادهای ذیربط هستیم.
احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه این بیانیه را در جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس قرائت کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر