کد خبر: 59223
A

جهانگیری: ایران آزادترین کشور خاورمیانه است

برخی رسانه های خارجی اصرار دارند که بگویند وضع ملت ایران بدتر از قبل شده است در حالیکه با شاخص های معتبر می گویم که فاصله فقیر و غنی به شدت کاهش یافته و حرکت به سمت عدالت بوده است.

جهانگیری: ایران آزادترین کشور خاورمیانه است

معاون اول رییس جمهوری گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز آزادترین کشور در خاورمیانه است و این امر در دنیا به اثبات رسیده است.

به گزارش دیده بان ایران؛ اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح توسعه شرکت فروسیلیس غرب پارس شهرستان ملایر بیان کرد: آرمان های انقلاب امروز برای نسل جوان تازگی دارد و همیشه برای ملت ایران آرمان های بزرگی است.
وی با بیان اینکه ملت ایران با پیروزی انقلاب به استقلال، آزادی و عدالت رسیدند تاکید کرد: باید به انقلاب اسلامی افتخار کنیم چراکه با واسطه پیروزی انقلاب مردم بر سرنوشتشان حاکم شدند.

جهانگیری با اشاره به موقعیت ایران در شرایط بین المللی حاطرنشان کرد: جشن های انقلاب امروز فرصتی است که همه افتخارات و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان و مردم بازگو شود.

معاون اول رییس جمهوری ادانه داد: در پیرویی اتقلاب ما دنبال عدالت بودیم که یک گوهر بی نظیری است.

جهانگیری گفت: برخی رسانه های خارجی اصرار دارند که بگویند وضع ملت ایران بدتر از قبل شده است در حالیکه با شاخص های معتبر می گویم که فاصله فقیر و غنی به شدت کاهش یافته و حرکت به سمت عدالت بوده است.

به گزارش ایرنا، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهار نیروگاه خورشیدی، 2 واحد صنعتی فروسیلیس، یک کارخانه دارو سازی و یک کارخانه فولاد در استان همدان توسط معاون اول رییس جمهوری بهره برداری شد.

جهانگیری در این سفر با حضور در شهرک صنعتی ویان واقع در شهرستان کبودراهنگ، علاوه بر بازدید و بهره برداری از واحد صنعتی فولاد راد، چهار نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی را به طور همزمان در سطح استان افتتاح کرد.

وی در ادامه برنامه های این سفر یک روزه، کارخانه هگمتان دارو در شهرستان تویسرکان را بهره برداری و سپس از شهرک مبل و منبت شهرستان ملایر بازدید کرد.

افتتاح 2 واحد صنعتی فروسیلیس آذرخش و غرب پارس در شهرستان ملایر و شرکت در جلسه شورای اداری استان که با حضور کارآفرینان، نخبگان و جوانان این استان برگزار می شود از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون اول رییس جمهوری در سفر به استان همدان است./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر