کد خبر: 59443
A

پژمانفر: مردم حق انتقاد دارند، اما مسئله امروز مسئله «نظام» است

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: مسئله امروز ما مسئله «نظام» است و حمایت از آن اهمیت بسیار بالایی دارد به همین دلیل باید از ایجاد مسائل تفرقه‌انگیز که مانع حضور کم‌رنگ مردم در مسائل عمومی کشور می‌شود جلوگیری کرد

پژمانفر: مردم حق انتقاد دارند، اما مسئله امروز مسئله «نظام» است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر افزود: آن چیزی که طی ۴۰ سال گذشته موجب ایجاد انواع و اقسام توطئه‌ها توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایران شد ظرفیت‌هایی بود که این نظام به همراه خود آورد به بیان دیگر نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران نظامی منحصربه فرد و الگو و مدلی مختص خود در کشورداری است و با وجود همه توطئه‌های غرب و شرق باز مسیر انقلاب با قوت به مسیر خودش ادامه داده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راز ناکامی دشمنان جمهوری اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور و همراهی همیشگی مردم با مسؤولان نظام جمهوری اسلامی است.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به برخی انتقادات عمومی گفت: انتقادات مردم به عملکرد مسؤولان نظام به حق است. مردم حق دارند نسبت به رفتار دستگاه‌های قضائی، اجرایی و تقنینی گلایه و انتقاد داشته باشند اما مسئله امروز ما مسئله «نظام» است. باید کاری کرد تا فضای همدلی و همراهی موجب ترغیب آحاد جامعه برای افزایش مشارکت عمومی شود.

پژمانفر خاطرنشان کرد: طی چهار دهه گذشته به کرات به دشمنان جمهوری اسلامی اثبات شده که مردم ایران در شرایط سخت و هر زمان که احساس تهدید کرده‌اند، جدی‌تر و مصمم‌تر و با اراده‌تر در مراسم‌های رسمی از جمله انتخابات یا راهپیمایی‌ها حضور گرم و پرشوری داشته‌اند./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر