کد خبر: 59465
A

تازه‌ترین اخبار از وضعیت سلامت آیت‌الله مومن

آیت الله جنتی در نشست مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان در دور پنجم با کمیسیون‌های داخلی این مجلس که در 27 دی ماه گدشته برگزارشده بود با بیان اینکه بیماری آیت‌الله مومن واقعه‌ای تلخ برای مجلس خبرگان و شورای نگهبان است، گفت که متأسفانه حال ایشان رضایت‌بخش نیست؛ هوشیاری خیلی خوبی ندارند و امیدواریم هرچه زودتر شفا پیدا کنند.

تازه‌ترین اخبار از وضعیت سلامت آیت‌الله مومن

به گزارش دیده بان ایران؛ با وجود اینکه بیش از دو هفته از تشریح آخرین وضعیت جسمی عضو مجلس خبرگان رهبری سپری می شود هنوز اخبار جدیدی در رابطه با وضعیت ایشان منتشر نشده است.

آیت الله جنتی در نشست مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان در دور پنجم با کمیسیون‌های داخلی این مجلس که در 27 دی ماه گدشته برگزارشده بود با بیان اینکه بیماری آیت‌الله مومن واقعه‌ای تلخ برای مجلس خبرگان و شورای نگهبان است، گفت که متأسفانه حال ایشان رضایت‌بخش نیست؛ هوشیاری خیلی خوبی ندارند و امیدواریم هرچه زودتر شفا پیدا کنند.

گفتنی است پیش از این یکی از اعضای دفتر آیت‌‌الله مومن 12 بهمن ماه در گفت و گو با برخی رسانه ها اعلام کرده بود که وضعیت ایشان بعد از انتقال به تهران تا حدودی ثابت و هوشیاری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پزشکان معالج ایشان از شرایط آیت‌الله مومن اعلام امیدواری می‌کنند، ابراز کرد: ان‌شاالله در روزهای آینده با ثابت شدن شرایط و پایدار شدن وضعیت ایشان بهتر خواهد شد.

همچنین دکتر صادقی، سرتیم معالج آیت الله مومن گفته بود که نبود عفونت در نتایج آزمایش‌ها را علامت خوبی برای ادامه درمان دانست و گفت: چون خونریزی در قسمت حساسی از مغز است تصمیم گیری‌های بعدی منوط به تخلیه و یا جذب خون در مغز است.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر