کد خبر: 59636
A

وزیر دفاع احمدی نژاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: FATF یک نظام جاسوسی و اطلاعاتی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: FATF به عنوان یک نظام جاسوسی و اطلاعاتی و نهادی برای کنترل و نظارت بر کشور‌های دیگر طراحی شده که اجرای پالرمو بخشی از آن است.

وزیر دفاع احمدی نژاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:  FATF یک نظام جاسوسی و اطلاعاتی است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: FATF به عنوان یک نظام جاسوسی و اطلاعاتی و نهادی برای کنترل و نظارت بر کشور‌های دیگر طراحی شده که اجرای پالرمو بخشی از آن است.

به گزارش دیده بان ایران، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی درباره اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه نسبت به اعمال تحریم‌های موشکی علیه ایران، گفت: اروپایی‌ها زیرسلطه آمریکا هستند و هنوز نتوانستند در قبال وظایف و تعهدات خود در برجام اقدام مفید و ملموسی انجام دهند.

 

وی افزود: این اظهارات بهانه بی‌ربطی برای اروپایی‌هاست که می‌خواهند با اتکا به آن از تعهدات خود فرار کنند. این مسئله در حالی که اروپا خود را ابرقدرت می‌داند برای آنها موجب شرمساری است که از این روش به عنوان راه گریز و فرار از تعهدات خود استفاده کنند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تاثیر لایحه پالرمو بر صنعت دفاعی کشور تصریح کرد: این مسئله در قالب یک سیستم جامع مطرح شده و این لایحه نیز زیرمجموعه این سیستم است.

 

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار کرد: FATF نهادی برخواسته از اراده هفت کشور اقتصادی دنیا (G7) برای کنترل و نظارت بر کشور‌های دیگر طراحی شده و در واقع یک نظام جاسوسی و اطلاعاتی است که اجرای پالرمو گوشه‌ای از تحقق این هدف است. اگر در قالب این نظام و سیستم عمل کنیم قطعا بر صنعت دفاعی ما موثر خواهد بود./ باشگاه خبرنگاران جوان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر