کد خبر: 59653
A

سردار نقدی: نتیجه مذاکرات، حملات تروریستی در اهواز و زاهدان است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قیام تاریخی 29 بهمن سال 1356 مردم تبریز که با دستان خالی روی داد منجر به پیروزی نهایی انقلاب اسلامی در سال 1357 شد که در نتیجه آن شاهد خروج آمریکایی ها از ایران بودیم و دستاوردی بسیار بزرگ و مهم به شمار می رود.

سردار نقدی: نتیجه مذاکرات، حملات تروریستی در اهواز و زاهدان است

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار محمدرضا نقدی روز شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای قیام 29 بهمن تبریز در سرای مظفریه بازار تاریخی تبریز، افزود: با بیان اینکه امکانات، مواد اولیه و نیروی انسانی در عرصه اقتصادی کشور مهیا است، افزود: اما به دلیل رویکردهای اشتباه در عرصه اقتصاد همچنان با مشکلاتی مواجه هستیم.
وی ادامه داد: در طول 40 سال گذشته در هر جا و مساله ای که به مقاومت و ایستادگی روی آورده و به خدا توکل کرده ایم، با وجود دستان خالی در برابر دستان پر دشمنان به پیروزی رسیده ایم که این به برکت خون شهدا و جوشش خون آنها در رگ های ملت ایران بوده است.
وی مذاکره بر سر مسایل اقتصادی با طاغوت را بی نتیجه خواند و اظهار داشت: باید توجه کنیم که مشکلات اقتصادی کشور با مذاکره حل نمی شود و نتیجه این مذاکرات حملات تروریستی در اهواز و زاهدان است که منجر به کشتار مردم و مدافعان وطن می شود.
نقدی با تاکید بر اینکه جوشش خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز در رگ های جوانان فلسطینی، نیجریه ای و خیابان های پاریس برای جهانیان قابل مشاهده است، نتیجه این حرکات اصیل آزادی خواهانه را رسوایی استکبار دانست و یادآور شد: برای موفقیت های عرصه های اقتصادی نیز باید از مدل شهدای قیام 29 بهمن تبریز بهره مند شویم که نترس بودن در مقابل دشمن و مقاومت تا پیروزی را به ما یاد دادند.
نقدی با اشاره به اینکه تا پیش از انقلاب اسلامی، آمریکا در جهان قلدری می کرد، گفت: اما امروز پس از 40 سال از انقلاب اسلامی بدهی ایالات متحده به 26 هزار میلیارد دلار رسیده و با یکهزار میلیارد دلار کسری بودجه مواجه است و آمار گرسنگان این کشور به بیش از 50 میلیون نفر رسیده است.
وی با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به انزوا کشیده شده است، کنفرانس ورشو را نمونه ای از این انزوا برشمرد و یادآور شد: در این همایش آمریکا تلاش زیادی کرد تا شیطانک هایی را جمع و برای مقابله با جمهوری اسلامی ائتلاف کند، اما حضور پرمعنی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.
نقدی اضافه کرد: امروز در جهان شرایط به گونه ای رقم می خورد که رییس جمهوری ایالات متحده جرات ندارد حتی با خودروهای زرهی به یکی از پایتخت های خارجی وارد شود و این یعنی پیروزی مردم ایران در عرصه مبارزه با استکبار و نظام سلطه.
به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره مدیون مجاهدت های روحانیون است، گفت: امام راحل در راس این جریان قرار داشت که با مبارزات خود مسیر سعادت دنیوی و اخروی مردم ایران را هموار ساخت.
سردار اصغر عباسقلی زاده افزود: مردم متدین و ولایت مدار تبریز در سال 1356 با درک درست از وضعیت کشور و با پیروی از امام راحل و رهبری آیت الله شهید قاضی طباطبایی موفق شدند پایه های رژیم منحوس پهلوی را سست کنند تا یک سال بعد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.
در پایان این مراسم از خانواده های شهدای قیام 29 بهمن تبریز تجلیل شد.
تبریز در این قیام تاریخی 14 شهید و 15 جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر