کد خبر: 59820
A

توضیحات کیهان در مورد مصاحبه صداوسیما با مهاجرانی

عطاالله مهاجرانی معاون پارلمانی دوران نخست‌وزیری میر حسین موسوی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات اخیرا در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی ادعا کرد صدا و سیمای ایران از او برای حضور در یک برنامه‌ای دعوت کرده بود اما مهاجرانی این دعوت را نپذیرفته است.

توضیحات کیهان در مورد مصاحبه صداوسیما با مهاجرانی

به گزارش دیده بان ایران؛ عطاالله مهاجرانی معاون پارلمانی دوران نخست‌وزیری میر حسین موسوی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات اخیرا در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی ادعا کرد صدا و سیمای ایران از او برای حضور در یک برنامه‌ای دعوت کرده بود اما مهاجرانی این دعوت را نپذیرفته است.

مهاجرانی در توضیح عدم پذیرش این دعوت گفته به آنها «عوامل صدا و سیما» گفتم در مجموع شاکله و سابقه عملی شما به گونه‌ای است که من نمی‌توانم این دعوت را قبول کنم. اتهامات و سخنان غیرموجهی (علیه من در صدا و سیما) گفته شده است.

روزنامه کیهان با رد اظهارات مهاجرانی نوشت: “نه صدا و سیما، بلکه یک تهیه‌کننده و برنامه‌ساز غیردولتی از باب تنوع، درصدد گفت‌وگو با مهاجرانی درباره چهل سالگی انقلاب بوده و مهاجرانی نیز با اشتیاق تمام، فرصت را برای سفیدسازی خود مناسب یافته بود. اما در پی اطلاع مراکز تصمیم‌گیر از این اقدام اشتباه، جلو آن گرفته شده و رئیس اتاق فکر فتنه سبز در لندن ناکام مانده است. حالا هم، او ماجرا را وارونه روایت می‌کند!”

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر