کد خبر: 59844
A

کیهان:حامیان روحانی و سلبریتی های همه چیز دان به هیچ عنوان نمی‌توانند ژست منتقد به خود گرفته و گلایه کنند

کیهان نوشت: رضا رشیدپور، مجری برنامه تلویزیونی حالا خورشید در یکی از قسمتهای این برنامه با اشاره به تیتر اصلی یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای با عنوان «پراید 45 میلیون تومانی»، گفت: «اگر خواب‌آلود هستید یکبار دیگر چشمانتان را بمالید و نگاه کنید،پراید 45 میلیون تومان.من از آقای رئیس‌جمهور، آقای وزیر صنعت و نهادهای نظارتی می‌پرسم. این مسئله آدم را گیج می‌کند. شما می‌روید آن سوی دنیا جلسه می‌گذارید و می‌گویید چنین می‌کنیم و چنان، پس ما بگوییم که این حرف‌ها معتبر هستند؟! نیستند؟! چطور ممکن است که ما در داخل کشورمان نتوانیم قیمت پراید را کنترل کنیم؟!».

کیهان:حامیان روحانی و سلبریتی های همه چیز دان به هیچ عنوان نمی‌توانند ژست منتقد به خود گرفته و گلایه کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ گلایه‌های این مجری تلویزیونی از عملکرد دولت در حالی است که وی در انتخابات ریاست‌جمهوری مجری برنامه‌های انتخاباتی روحانی بوده است. وی در آن مقطع با حمایت تمام و کمال از روحانی شعار می‌داد که «سیاست خارجی دولت مورد تایید ماست».
امثال رشیدپور در مقطع حساس و مهم انتخابات ریاست‌جمهوری در قالب سلبریتی‌های همه چیزدان، به جای بررسی دقیق و موشکافانه برنامه‌های انتخاباتی کاندیداها و بررسی سابقه نامزدهای ریاست‌جمهوری، این انتخاب بسیار مهم را در حد یک کنش هیجانی تقلیل داده و مردم را نیز به انتخاب هیجانی تشویق می‌کنند.
منتقدان در همان مقطع انتخابات تاکید داشتند که رویکرد سیاست خارجی و همچنین رویکرد اقتصادی دولت دچار نقص‌های فاحش است و این روند به کوچک شدن سفره مردم منجر خواهد شد. اما رشیدپور و امثال وی با حمایت از دولت، این نواقص را انکار می‌کردند.
اکنون‌اشخاصی همچون رشیدپور، به هیچ عنوان نمی‌توانند ژست منتقد به خود گرفته و گلایه کنند. این افراد خود مسبب وضع موجود هستند و بایستی درخصوص حمایت خود از دولت، به افکار عمومی پاسخگو باشند. این افراد باید به این سؤال پاسخ دهند که چرا اجازه انتخاب منطقی را از مردم گرفتند؟!

گفتنی است کیهان در انتخابات ریاست جمهوری سالهای84و88 مدافع تمام عیار احمدی نژاد بود و بیشترین حمایت و خدمت را به او کرد اما بعدا در سلک مخالفان بخشی از دولت(فقط مشایی) در آمد. آیا نمی توان از کیهان سوال کرد که چرا با حمایت بی دریغش از احمدی نژاد،بعدا منتقد او شد؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر