کد خبر: 59848
A

سردار نقدی: در طول ۴۰ سال آمریکا را به زیر کشیده‌ایم

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه تاکید کرد: باید غبارها و پرده‌های تصویر سازی‌های غلط دشمنان نظام را کنار بزنیم و تصویر درست از انقلاب داشته باشیم تا با امیدواری بیشتری به سوی آینده گام برداریم.

سردار نقدی: در طول ۴۰ سال آمریکا را به زیر کشیده‌ایم
به گزارش دیده بان ایران؛ سردار محمدرضا نقدی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر امیدواری در جامعه خصوصا نسل جوان گفت: ملت ما در طول این ۴۰ سال با وجود همه توطئه‌های عمیق، وسیع و گسترده دشمنان دستاوردها و پیشرفت‌های عظیمی کسب کرده‌ است. تجربه موفق ۴۰ ساله این نظام و انقلاب ما را به آینده امیدوارتر می‌کند. یک جنگ روانی شدید و مخرب علیه دستاوردها و پیشرفت‌های نظام و انقلاب در دستور کار رسانه‌های مغرض دنیا قرار گرفته که ممکن است برخی افراد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد و این تجربیات موفق را نادیده بگیرند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با تاکید بر وجود تصویر واقعی از موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام اظهار داشت: با دارا بودن تصویر واقعی از دستاوردهای نظام می‌توانیم نگاه امیدوارنه‎تری به آینده داشته باشیم. ملت ما در طول این ۴۰ سال آمریکا را به زیر کشیده است. باید غبارها و پرده‌های تصویر سازی‌های غلط دشمنان نظام را کنار بزنیم و تصویر درست از انقلاب داشته باشیم تا با امیدواری بیشتری به سوی آینده گام برداریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر