کد خبر: 59937
A

دیدار رهبر انقلاب اسلامی با آیات عظام شبیری زنجانی و سبحانی در قم

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر اساس یک برنامه متداول که طی سالهای متوالی به انجام رسیده است معمولا در قم دیدارهایی از جنس دیدارهای حوزوی و همراه با مباحث علمی حوزوی را با علما و شخصیت های حوزه علمیه قم مقدسه به انجام می رسانند. آیت الله خامنه ای در آخرین برنامه دیدارهای خود از قم، روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه با حضرت آیت الله شبیری زنجانی و حضرت آیت الله سبحانی ملاقاتی را به انجام رسانده اند.

دیدار رهبر انقلاب اسلامی با آیات عظام شبیری زنجانی و سبحانی در قم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر اساس یک برنامه متداول که طی سالهای متوالی به انجام رسیده است معمولا در قم دیدارهایی از جنس دیدارهای حوزوی و همراه با مباحث علمی حوزوی را با علما و شخصیت های حوزه علمیه قم مقدسه به انجام می رسانند.

شفقنا اطلاع یافت که حضرت آیت الله خامنه ای در آخرین برنامه دیدارهای خود از قم،  روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه با حضرت آیت الله شبیری زنجانی و حضرت آیت الله سبحانی ملاقاتی را به انجام رسانده اند.

در این دیدارها حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی خامنه ای و  حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی حضور داشته اند.  همچنین فرزندان آیت الله شبیری زنجانی و حضرت آیت الله سبحانی  حجج اسلام سید احمد، سیدعلی و سیدمحمد شبیری زنجان و علی سبحانی از حاضران هر یک از این جلسات بو ده اند.

پیشتر حضرت آیت الله شبیری زنجانی در تهران به دیدار رهبری انقلاب در منزل ایشان رفته بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر