کد خبر: 59957
A

مدرک تحصیلی محمد شریعتمداری وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی در کمیسیون آموزش مجلس بررسی می شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی شبهات مطرح شده درباره مدرک تحصیلی وزیر تعاون در این کمیسیون خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به پخش تصویر نامه‌ای در فضای مجازی و ایجاد شائبه‌هایی درباره مدرک تحصیلی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صحت و سقم این موضوع را بررسی خواهد کرد.

مدرک تحصیلی محمد شریعتمداری وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی در کمیسیون آموزش مجلس بررسی می شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به پخش تصویر نامه‌ای در فضای مجازی و ایجاد شائبه‌هایی درباره مدرک تحصیلی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صحت و سقم این موضوع را بررسی خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به آغاز بررسی لایحه بودجه در صحن مجلس و تشکیل نشدن جلسات کمیسیونها، ما در یک جلسه فوق العاده کمیسیون این موضوع را بررسی می کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: قبلا در مجلس هشتم مدرک تحصیلی یک وزیر وقت هم مورد شکب و شبهه قرار گرفت که کمیسیون آنرا بررسی و نظر خود را ارائه کرد.

اخیرا نامه ای در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که در این نامه نام چهار وزیر ذکر شده و به امضای حسین سیمایی صراف، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم رسیده است. مخاطب نامه هم حسین مظفر معاون نظارت مجلس است.

اما آنچه از متن نامه برمی‌آید این است که مدرک تحصیلی فرهاد دژپسند و محمد اسلامی مورد تایید وزارت علوم است اما محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه حتی مدرک لیسانسش را هم ارائه نداده است.

همچنین در این نامه آمده که رضا رحمانی وزیر صنعت فقط لیسانس حقوق دارد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر