کد خبر: 59976
A

نماینده مجلس: کسانی که درب حسینیه ارشاد را برای تشییع باز نکردند، با تفکر شریعتی زاویه دارند

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تأکید کرد: نه‌تنها سوءنیت در خصوص بسته شدن درهای حسینیه ارشاد برای تشییع مرحوم خانم شریعت وجود داشت بلکه این کار دستوری است. این گروه‌ها که احتمالاً خود را فراقانونی می‌دانند از جاهایی دستور می‌گیرند اما نمی‌دانم چرا با این افراد برخورد نمی‌شود.

نماینده مجلس: کسانی که درب حسینیه ارشاد را برای تشییع باز نکردند، با تفکر شریعتی زاویه دارند
به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالرضا هاشم‌زایی، نماینده تهران و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به حواشی ایجادشده برای تشییع پیکر پوران شریعت رضوی، گفت: من این اقدامات را خودسرانه نمی‌دانم، این افراد با تفکر دکتر شریعتی مشکل و زاویه داشتند.

او ادامه داد: کشور نباید یک دولت بیشتر داشته باشد اما زمانی که وزارت ارشاد اسلامی به یک فیلم برای اکران مجوز می‌دهد و این فیلم در تهران اکران می‌شود در کاشان به آن حمله می‌کنند و آن را می‌بندند. مگر کشور ملوک‌الطوایفی اداره می‌شود؟

این نماینده مجلس تأکید کرد: داستان بسته شدن درهای حسینه ارشاد برای تشییع مرحوم خانم شریعت‌رضوی خودجوش نیست. اگر سلسله‌وار به موضوع نگاه کنیم همان افرادی که سخنرانی آقای لاریجانی را به‌عنوان یک اصولگرا و رئیس یک قوه کنسل می‌کنند- درصورتی که 22 بهمن محل تسویه‌حساب گروه‌ها و جناح‌ها نیست- این اقدامات را هم انجام می‌دهند. همه این موارد از یک محفل دستور می‌گیرند و سازمان‌دهی شده است، از جمله بستن حسینیه ارشاد.

هاشم‌زایی گفت: نه‌تنها سوءنیت در خصوص بسته شدن درهای حسینیه ارشاد برای تشییع مرحوم خانم شریعت وجود داشت بلکه این کار دستوری است. این گروه‌ها که احتمالاً خود را فراقانونی می‌دانند از جاهایی دستور می‌گیرند اما نمی‌دانم چرا با این افراد برخورد نمی‌شود.

 

او ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم افرادی که این اقدامات را انجام می‌دهند خودشان عامل سرویس‌های خارجی هستند اما سرویس‌های امنیتی خارجی در به وجود آوردن این‌ها تأثیر دارند و نیروهای امنیتی ما باید این نفوذی‌ها را در خانه بگیرند.

 

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در خصوص اینکه آیا مجلس در این خصوص می‌تواند اقدامی انجام دهد یا نه گفت: اگر مجلس در رأس امور باشد باید مواخذه کند اما در حال حاضر از مجلس جز اینکه چند نفر مانند من مصاحبه یا نطق کنند کار دیگری ساخته نیست./ اعتمادانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر