کد خبر: 60016
A

8 نفر در ارتباط با حادثه تروریستی زاهدان دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و پشتیبانی دستگاه قضائی این استان تا کنون 8 نفر متهم در ارتباط با حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان دستگیر شدند.

8 نفر در ارتباط با حادثه تروریستی زاهدان دستگیر شدند

به گزارش دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: 2 نفر از این متهمان روز گذشته و امروز دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: از 6 نفر دستگیر شده در روزهای قبل که جرم آنان نیز محرز شده یک نفر زن بوده که مالک خودروی انتحاری است.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده از منزل نامبرده قطعاتی از خودروی انتحاری کشف شده و پرونده با قاطعیت در مجتمع جرایم امنیتی در حال پیگیری است، ادامه داد: به محض محرز شدن و قطعیت مجرمیت نسبت به صدور حکم اقدام و احکام شرعی صادره با قاطعیت اجرا خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.
وی همچنین از کشف خانه های تیمی در شهرستانهای خاش و سراوان خبر داد که در بررسی های انجام شده 150 کیلوگرم مواد منفجره آماده انفجار در شهرستان خاش و 600 کیلوگرم مواد منفجره پیش ساخت بمب در شهرستان سراوان کشف شده است.
حجت الاسلام حمیدی در خصوص پرونده ترور مامور راهنمایی و رانندگی نیز خبر از دستگیری سه نفر داد و افزود: در بررسی های اولیه سرنخ های خوبی به دست آمده است که از بیان جزئیات فعلا معذوریم.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی جیش العدل وابسته به گروه القاعده شامگاه چهارشنبه با حمله انتحاری به اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران در جاده زاهدان - خاش 27 نفر را شهید و 12 نفر را زخمی کردند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر