کد خبر: 60072
A

رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی: کذب دانستن نامه رییس جمهور در مورد شرکت پدیده، اقدامی نادرست بود

نماینده مردم گناباد در مجلس با تایید نامه و دستور رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به وضعیت شرکت پدیده گفت: کذب دانستن نامه رئیس جمهور در مورد شرکت پدیده، اقدامی نادرست بود.

رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی: کذب دانستن نامه رییس جمهور در مورد شرکت پدیده، اقدامی نادرست بود

به گزارش دیده بان ایران؛ حمید بنایی با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص وضعیت شرکت پدیده و دستور رییس جمهور برای بررسی و اقدام در این موضوع گفت: موضوع پدیده تحت پیگیری بنده به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و جلسات متعددی در این خصوص برگزار شد، اما علی رغم اقداماتی که در خصوص  سهامداران شرکت پدیده انجام گرفت، اما این اقدامات کافی نبوده و سهامداران به حق خود نرسیده اند.

در خصوص شرکت پدیده با سران قوا مکاتبه صورت گرفت

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در مکاتبه ای که اخیرا با سران قوا  در خصوص وضعیت 140 هزار سهامدار شرکت پدیده صورت گرفت و بر لزوم رسیدگی به وضعیت آنها تاکید شد؛ چراکه بسیاری از سهامداران این شرکت معسر شدند و در گذران زندکی خود دچار مشکل جدی هستند که علی رغم این وضعیت، مبالغی را در شرکت پدیده سرمایه گذاری کردند، ولی عائدی نصیب آنها نشده است.

وی افزود: در جلسه ای که با استاندار محترم خراسان رضوی در این خصوص برگزار شد تا وضعیت شرکت پدیده مشخص شود و ایشان با رویکردی مثبت قول مساعد برای رفع این مشکل دادند.

دستور رئیس جمهور در تخصیص هزار میلیارد تومان برای سهامداران شرکت پدیده

این نماینده مجلس در دوره دهم بیان کرد: در خصوص  نامه ای که آقای پژمانفر بعد از نامه بنده به آقای رییس جمهور نوشته بودند، آقای رییس جمهور به آقای نهاوندیان دستور داده بودند که مبلغ یک هزار میلیارد تومان برای سهامداران معسر شرکت پدیده اقدام شود که تصویر این نامه موجود است و در اختیار بنده نیز قرار دارد.

رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس خاطرنشان کرد: صحبت هایی که فضای مجازی و همچنین در استان خراسان رضوی در خصوص کذب بودن این نامه مطرح شد، درست نبود؛ چراکه این نامه وجود دارد تا با پیگیری های مستمر بنده و آقای پژمانفر به نتیجه مطلوب برسد؛ بنابراین تقاضا می شود که دولت، اقای نهاوندیان، آقای واعظی و استاندار خراسان رضوی با اهتمامی ویژه این موضوع را حل کنند تا بتوان مشکلات موجود را با همکاری دولت و مجلس مرتفع نمود./

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر