کد خبر: 60103
A

گلایه فرمانده بسیج از بودجه ندادن دولت به برخی طرحهای بسیج

سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین نوشت: نباید از نقش جوانان در کشور که در بیانیه رهبری به آن تأکید شده است غفلت کرد و اگر صحبت از اعتلای بسیج می شود باید به نقش جوانان توجه داشت. سردار غیب پرور ادامه داد: بسیج در سال ۹۸ قصد دارد ۵۰ کلینیک صنعتی را توسط بسیج مهندسین صنعتی تاسیس کند لذا در این طرح سعی می شود تا تمام صنایع به کمک سازمان صنایع مربوطه عارضه یابی شوند تا این واحدهای کوچک تعطیل شده به چرخه ی فعالیت و تولید برگردند.متاسفانه همواره جوانان و نخبگان صنعتی کشور از عدم حمایت نهادهای حاکمیتی گلایه دارند. چرا ما هر موقع وارد نمایشگاهی می شویم با گله مواجه هستیم و جوانان از عدم حمایت ناراضی هستند؟این درحالی است که بیانیه رهبری بر باور به جوانان تاکید دارند.

گلایه فرمانده بسیج از بودجه ندادن دولت به برخی طرحهای بسیج

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سردار غیب پرور ادامه داد: بسیج  در سال ۹۸ قصد دارد ۵۰ کلینیک صنعتی را توسط بسیج مهندسین صنعتی  تاسیس کند لذا در این طرح سعی می شود تا تمام صنایع به کمک سازمان صنایع مربوطه عارضه یابی شوند  تا این واحدهای کوچک تعطیل شده به چرخه ی فعالیت و تولید برگردند.متاسفانه همواره  جوانان و نخبگان صنعتی کشور از عدم حمایت نهادهای حاکمیتی گلایه دارند. چرا ما هر موقع  وارد نمایشگاهی می شویم با گله مواجه هستیم و جوانان از عدم حمایت ناراضی هستند؟این درحالی است که بیانیه رهبری بر باور به جوانان تاکید دارند.

وی افزود: به قدری رهبری مسلط به مسایل هستند و مسیر را به ما نشان می دهند که کسی مانند ایشان نمی تواند امور را مدیریت کند و وقتی معظم له صحبت از بنیه و توان جوانان این مرز و بوم می کنند باید آنها را باور کرد و از دانش و توانمندی آنها بهره برد.بسیج با نظام عارضه یابی به جوانان میدان می دهد.

سردار غیب‌پرور در ادامه گفت: ما به عنوان بسیج ادعای تصدی گری نداریم، می خواهیم نوکری کنیم لذا مسؤلین مسیر را باز کنند البته بسیج نیز در تصویب و بررسی طرح های ارائه شده از طرح هایی حمایت می کند که استانداردها  و مسیر علمی را طی کرده باشد. امیدواریم باور کنیم که بسیج کلید حل مشکلات کشور است و به کمک همه دستگاه های دولتی یک مسیر نورانی همراه  با حرکت جهادی داشته باشیم و دنبال نسخه دیگر ی به جز نسخه ی  راه انقلابی با حرکت جهادی به عنوان کلید حل مشکلات نرویم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر