کد خبر: 60120
A

انتقاد تند خباز به مجموعه تحت مدیریت عارف

محمدرضا خباز در پاسخ به این سوال که به عنوان ناظر بیرونی فعالیت‌های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری مشروط بر اینکه دقیقا منویات آقای خاتمی را اجرا کند، موفق خواهد شد. درست نیست که از نام آقای خاتمی و محبوبیت ایشان استفاده شده اما به منویات ایشان عمل نشود. عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: تداوم موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات مشروط به این است که مانند سال‌های ۸۴ و ۸۸ خودشان با هم درگیر نشوند.

انتقاد تند خباز به مجموعه تحت مدیریت عارف

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا خباز در پاسخ به این سوال که به عنوان ناظر بیرونی فعالیت‌های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری مشروط بر اینکه دقیقا منویات آقای خاتمی را اجرا کند، موفق خواهد شد. درست نیست که از نام آقای خاتمی و محبوبیت ایشان استفاده شده اما به منویات ایشان عمل نشود.

وی افزود: بنده معتقد هستم که وجود ارزشمند سید محمد خاتمی می‌تواند به شورای عالی سیاست‌گذاری جهت دهد تا این شورا بتواند کاملا عالمانه، منطقی و برای حفظ منافع ملی قدم بردارد. انتظار ما از شورای عالی بالا است چراکه این افراد عقلای جریان اصلاح‌طلبی هستند باید از جزم‌اندیشی فاصله بگیرند تا با همدلی و همراهی تصمیت درست را اتخاذ کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر