کد خبر: 60176
A

آخرین خبر از سربازان ربوده شده هنگ میرجاوه

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی چهار ماه بعد از ربوده شدن سربازان هنگ میرجاوه می‌گوید که طبق آخرین اطلاع ما این سربازان سالم و زنده هستند.

آخرین خبر از سربازان ربوده شده هنگ میرجاوه

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره وضعیت سربازان ربوده شده هنگ مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان اعلام می‌کند: طبق آخرین اطلاعاتی که ما دریافت کرده‌ایم، این سربازان زنده و سالم هستند.

فلاحت پیشه تأکید دارد: ما از طرق مختلف پیگیر آزادی این سربازان هستیم و امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسیم.

۱۱ نفر از نیرو‌های هنگ مرزی میرجاوه بامداد ۲۴ مهرماه امسال به دست اعضای یک گروهک تروریستی ربوده شدند. گروهک تروریستی جیش‌العدل در کانال تلگرامی منتسب به این گروهک، مسئولیت ربوده شدن تعدادی از نیرو‌های هنگ مرزی میرجاوه را بر عهده گرفت و در اطلاعیه‌ای که از سوی این گروهک تروریستی در این کانال منتشر شد نوشت که بامداد امروز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه یک پایگاه مراقبتی در شهرستان میرجاوه را به‌صورت کامل خلع سلاح کرده‌اند.

در این باره قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شامگاه دوشنبه ۲۳ مهر ماه تعدادی از بسیجیان بومی و نیرو‌های هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضدانقلاب ربوده شدند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر