کد خبر: 60182
A

دلال فروش آرشیو صداوسیما به شبکه ضدانقلاب کیست؟

یک عضو هیأت نظارت بر سازمان صدا و سیما درباره فروش آرشیو این سازمان به یک شبکه فارسی زبان خارجی گفت: آرشیو صدا و سیما در طول زمان‌های مختلف فروخته شده و بواسطه شخص ثالثی از کشور خارج شده است.

دلال فروش آرشیو صداوسیما به شبکه ضدانقلاب کیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سید احسان قاضی زاده هاشمی درباره شایعه فروش آرشیو صدا و سیما به یکی از شبکه‌های فارسی زبان، گفت: گزارش‌هایی که به دست آمده نشان می‌دهد به صورت موضوعی آرشیو صدا و سیما به جاهایی داده شده است که آن‌ها به وسلیه فرد ثالثی از کشور خارج شده است نه به صورت مستقیم. در هر حالت سوءاستفاده‌هایی شده است و این موضوع را در شورای نظارت بر صدا و سیما بررسی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هرچند که دقت می‌شود، اما در دوره‌های مختلف به صورت موضوعی و محوری از آغاز به کار صدا و سیما این اتفاقا افتاده و بسیار بد است. مدیران آرشیو صدا و سیما در طول دوران‌های مختلف بیایند و پاسخگو باشند. مراجع نظارتی و شورای نظارت هم ورود خواهد کرد.

یک عضو هیأت نظارت بر سازمان صدا و سیما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تاکنون چند نفر از مدیران صدا و سیما با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سمت خود کنارگیری کرده‌اند، بیان کرد: ۲۰۰ نفر از مدیران صدا و سیما با استفاده از قانون منع به کارگیری بازنشستگان جا به جا شده و ترک خدمت کرده‌اند؛ حدود ۲۰ نفر از مدیران باقی مانده‌اند که مدام‌العمر نیستند و در بازه زمانی از سمت خود کنار می‌روند./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر