کد خبر: 60209
A

نماینده قم: پشت صحنه‌های پذیرش قطعنامه 598 باید اعلام شود/ دادگاه مهدی جهانگیری حسین فریدون علنی برگزار شود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: معتقدم با یکبار پخش کردن مستند "روایت رهبری" عموم مردم این برنامه تلویزیونی را ندیده‌اند، این مجموعه باید بعنوان یک بسته در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

نماینده قم: پشت صحنه‌های پذیرش قطعنامه 598 باید اعلام شود/ دادگاه مهدی جهانگیری حسین فریدون علنی برگزار شود

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی ذوالنوری در خصوص پخش مستند "روایت رهبری" از صدا و سیما، اظهار داشت: ای کاش نه این یکباری که مجموعه "روایت رهبری" پخش شد بلکه صدا و سیما و مسئولان تصمیم گیرنده ده‌ها بار مطالب و مشروح مذاکرات جلسه خبرگان رهبری برای انتخاب آیت الله سیدعلی خامنه‌ای بعد از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عنوان رهبری را پخش می‌کردند تا افراد مغرض و خناسی که شایعه پراکنی می‌کنند بازار کارشان تعطیل شود.

پخش کردن مستند "روایت رهبری" باید در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معتقدم با یکبار پخش کردن مستند "روایت رهبری" عموم مردم این برنامه تلویزیونی را ندیده‌اند، بیان کرد: این 3 قسمت از مجموعه "روایت رهبری" باید بعنوان یک بسته در اختیار دستگاه‌ها و افکار عمومی قرار گیرد.

وی افزود: صدا و سیما باید به کرات مجموعه "روایت رهبری" را پخش کند.

پشت صحنه‌های پذیرش قطعنامه 598 باید اعلام شود

ذوالنوری با اشاره به اینکه باید مسائل و رازهای قطعنامه پایانی جنگ را نیز بیان کرد، ادامه داد: بعنوان فرمانده تیپ، پشت صحنه‌ها پیرامون پذیرش قطعنامه 598 را می‌دانم و اطلاعات دقیق دارم اما این موضوعات اعلام نمی‌شود و هرکسی از ظن خود یار می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که شعار می‌دهند یا حرفی می‌زنند، شبهات زیادی را ایجاد می‌کنند و معتقدم باید همه این‌ها برملا شود.

ذوالنوری ادامه داد: اکنون نیز خواهش من این است که برای جلوگیری از جوّسازی‌ها، دادگاه مهدی جهانگیری و حسین فریدون را علنی برگزار کنند تا اقاریر و اظهارات این دو نفر شنیده شود، نفوذ باعث می‌شود برخورد درستی نشود یا اینکه بعدا بگویند برخوردها سیاسی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آن چیزی که این افراد در بازجویی‌های خود اقرار کرده‌اند، اگر در جلسه علنی دادگاه اعلام شود، در آن صورت مردم هم آگاه خواهند شد./ خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر