کد خبر: 60219
A

لاریجانی خطاب به حاجی دلیگانی: اگر بازنشسته ای در مجلس است، پشت تریبون اعلام کنید

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: هیچ بازنشسته ای در مجلس شاغل نیست و اگر یک مورد وجود دارد پشت تریبون اعلام کنید.

لاریجانی خطاب به حاجی دلیگانی: اگر بازنشسته ای در مجلس است، پشت تریبون اعلام کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز - دوشنبه - مجلس در تذکری خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس گفت: چندین ماه است که یک تحقیق و تفحص از دیوان محاسبات را به هیات رییسه ارائه کردم که هنوز به کمیسیون ذیربط نرفته است.
رییس مجلس نیز پاسخ داد: هنوز این تحقیق و تحفص به هیات رییسه ارائه نشده است.
حاجی دلیگانی ادامه داد: بعد از آن تحقیق و تفحص از مجلس را ارائه کردم که این نیز متوقف شده و نتیجه نداده است، عدم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگی در خود مجلس نیز وجود دارد به طوری که برخی مدیرانی که بازنشسته شده اند در پست های خود هستند.
لاریجانی در پاسخ به این بخش از تذکر گفت: هیچ کس مشمول این قانون نیست یک مورد را شما بگویید، هر وقت توانستید یک مورد بیاورید پشت تریبون اعلام کنید، این مربوط به شب نامه ای بود که پخش شد و اساس آن هم دروغ بود.
حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر نیز اظهار داشت: براساس ماده 29 قانون شفاف سازی حقوق کارکنان، همه مسوولان و مدیران و نمایندگان باید حقوق خود را شفاف اعلام کنند، نمایندگان شفاف گفتند اما فکر می کنم مدیران هنوز این کار را نکرده اند.
رییس مجلس در پاسخ به این بخش از تذکر تاکید کرد همه مدیران مجلس از زمانی که قانون مربوطه ابلاغ شد به صورت شفاف اعلام کردند.
حاجی دلیگانی اظهار داشت: اگر یک فرد عادی بخواهد به اطلاعات حقوق نمایندگان دسترسی داشته باشد ، این امکان برای وی فراهم نیست خبرنگاران در مجلس هستند هر کدام توانستند دسترسی یابند اعلام کنند.
در ادامه لاریجانی به این بخش از تذکر حاجی دلیگانی پاسخ داد و گفت: این حرف هم مانند حرف قبلی شماست که گفتید مدیران بازنشسته هنوز مشغول به کار هستند یک مورد آن را بگویید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر