کد خبر: 60358
A
مسعود پزشکیان:

اگر همه بر سر یک سفره بنشینند دعوایی وجود نخواهد داشت

مجلس شورای اسلامی یا بهداشت و درمان هر کدام بر سر یک سفره نشسته‌اند و مردم نیز بر سر یک سفره، این در حالیست که همه باید بر سر یک سفره بنشینند و اگر انصاف را رعایت کنیم دعوایی هم نخواهیم داشت.

اگر همه بر سر یک سفره بنشینند دعوایی وجود نخواهد داشت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت اجرای عدالت و حق تصریح کرد: اگر همه بر سر یک سفره بنشینند دعوایی وجود نخواهد داشت.

به گزارش دیده بان ایران، مسعود پزشکیان در نخستین همایش ملی آسیب شناسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در حوزه علوم انسانی – اسلامی که امروز در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، با اشاره به این باور که باید هر آنچه خدا امر فرموده را پیاده کنیم اظهار کرد: همانطور که طبابت بر اساس دلایل روشن صورت می‌گیرد مبنای استحکام یک دلیل نیز باید بررسی شده و افراد موظفند آنچه درست‌تر است را انجام دهند.

وی با اشاره به سخن شهید بهشتی در کتاب حق و باطل مبنی بر آنکه «اسلام یعنی حق و عدالت» یادآور شد: ابزار رسیدن به حق و عدالت تقوی است و تقوی نیز یعنی حرکت بدون خطا؛ حال باید به مسئولان گفت: چرا حرف‌هایی که می‌زنید محکم نیست و همچنین یادآور شد که اگر حق وجود داشته باشد دعوایی وجود ندارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی یا بهداشت و درمان هر کدام بر سر یک سفره نشسته‌اند و مردم نیز بر سر یک سفره، این در حالیست که همه باید بر سر یک سفره بنشینند و اگر انصاف را رعایت کنیم دعوایی هم نخواهیم داشت.

پزشکیان در پایان تاکید کرد: مهمترین مسئله وحدت و انسجام و اجرای عدالت و حق است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر