کد خبر: 60460
A

کنگره حزب راه ملت با انتخاب اعضای شورای مرکزی برگزار شد+ اسامی اعضای شورای مرکزی / مریم شربت دار قدس بیشترین آراء را بدست آورد

پنجشنبه نهم اسفند یک حزب سیاسی دیگر در سپهر سیاست کشورمان پا به عرصه ی وجود گذاشت : حزب راه ملت.

کنگره حزب راه ملت با انتخاب اعضای شورای مرکزی برگزار شد+ اسامی اعضای شورای مرکزی / مریم شربت دار قدس بیشترین آراء را بدست آورد
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در این روز اولین کنگره ی این حزب برگزار شد. این حزب بر اساس مرامنامه اش دارای مشی اصلاح طلبانه است و معتقد است که در بین احزاب اصلاح طلب ، عدالت طلبی و خواست طبقات پایین جامعه به درستی و در حد لازم مورد توجه و مطالبه نبوده است. این حزب می خواهد که علاوه بر توسعه ی سیاسی براحقاق حق مردم و عدالت اجتماعی پای بفشارد. این حزب مدعی است که مطالبه ی عدالت اجتماعی یک هدف محوری در فعالیت حزب خواهد بود.

 

حزب با قرائت پیام جناب سید محمد خاتمی و سیدحسن خمینی آغاز شد. سپس سخنرانانی از جمله آقایان دکتر علوی تبار و دکتر آرمین سخنرانی کردند. سپس اساسنامه و مرامنامه ی حزب در دو کمیسیون متفاوت بررسی و تصویب گردید. 

 

در ادامه شرکت کنندگان در کنگره تحت نظارت نماینده ی وزارت کشور  در یک انتخابات چند ساعته ، اعضای شورای مرکزی و هیات نظارت و بازرسی را انتخاب کردند. سه نفر اول انتخابات شورای مرکزی عبارت بودند از سرکار خانم مریم شربت دار قدس آقای دکتر سلیمی و آقای نیری.

21

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر