کد خبر: 60574
A

تابش: موافقت لاریجانی با ممنوعیت نمایندگی بیش از ۳ دوره متوالی در مجلس

نماینده مردم اردکان درباره ممنوعیت بیش از سه دوره نمایندگی مجلس گفت: آقای لاریجانی هم با این قانون موافق اگر در رودربایستی گیر نکرده باشند.

تابش: موافقت لاریجانی با ممنوعیت نمایندگی بیش از ۳ دوره متوالی در مجلس

به گزارش دیده بان ایران، محمدرضا تابش در جلسه علنی مجلس در موافقت با ممنوعیت بیش از سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: به استحضار همکاران می‌رسانم ممنوعیت بیش از سه دوره مجلس شورای اسلامی را نمایندگانی پیشنهاد دادند که اتفاقا چندین دوره نماینده مجلس هستند. بسیاری از دوستان استمزاجی از آقای رئیس گرفتند و ایشان هم اعلام کرده‌اند موافق هستند اگر در رودربایستی گیر نکرده باشند.

نماینده مردم اردکان خاطرنشان کرد: بله کار نمایندگی نیازمند تخصص، تعهد و تجربه است اما دوستان عزیز این شائبه به وجود می‌آید که ما نمی‌خواهیم به جوانان میدان دهیم کار ما ماننده رطب خورده کی کند منع رطب است. ما قانون منع به کارگیری بازنشستگان را تصویب کردیم که جوانان بیایند .

وی خاطرنشان کرد: چه بهتر است که جوان‌گرایی را از قوه مقننه شروع کنیم و میدان را به جوانان بدهیم به کسانی که تخصص دارند و به علم روز آگاه هستند.

تابش خاطرنشان کرد: از سوی دیگر برای کسانی که سه دوره نماینده مجلس بوده‌اند دیگر این شائبه پیش نمی‌آید که برای استفاده از رانت قدرت نماینده می‌شوند .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر