کد خبر: 60597
A

نمایندگان مجلس: جریان نفوذی امنیت غذایی مردم را خدشه‌دار کرده است

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

نمایندگان مجلس: جریان نفوذی امنیت غذایی مردم را خدشه‌دار کرده است

به گزارش دیده بان ایران، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

*حضرت‌پور و قاضی‌پور به وزیر خارجه: عدم موضع‌گیری قاطع و سریع وزارتخانه نسبت به مواضع دولت غاصب ارمنستان در مورد منطقه اشغالی قره‌باغ

*حاجی‌دلیگانی به وزیر تعاون: پرداخت نامناسب بسته‌های حمایتی بسیار از نیازمندان را از دریافت این بسته محروم و سیستم پاسخگویی اعلامی جهت رسیدگی به اعتراض افراد اشتباه است. به همراه سه نماینده به وزیر کشور: چرا درخصوص سوخت خودروهای سنگین و راهسازی از قبیل کامیون، لودر و بلدوزر درون شهری محدودیت سلیقه‌ای اعمال می‌شود. این مسئله باعث کاهش فعالیت پیمانکاران شده است.

*حسینی شاهرودی به اتفاق ۸ نماینده دیگر به رییس‌جمهور: دستور عاجل در پرداخت حقوق معوق بازنشستگان زحمتکش صندوق فولاد. به وزیر راه: تسریع در پرداخت معوقات حقوق کارکنان و کارگران زحمتکش شرکت تراورس راه‌آهن

*زاهدی به رییس‌جمهور و وزرای اطلاعات و صمت: به نظر می‌رسد جریان نفوذی یا ناکارآمد در نظام دولتی و اجرایی کشور برای خدشه‌دار کردن امنیت غذایی مردم تلاش می‌کنند؛ از این رو برخورد عاجل، ضروری است؛ همچنین متاسفانه روند افزایش قیمت پاره‌ای از اقلام خوراکی روزانه مردم ادامه دارد و نظارت و برخوردی با آن نمی‌شود.

*پژمانفر نماینده مشهد به وزیر جهادکشاورزی: چرا پس از دستگیری و بازداشت مدیرکل سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی به همراه تعدادی از معاونان و قائم مقام و مدیران کل ادارات وابسته و مدیر جهادکشاورزی مشهد و تعدادی از کارشناسان ستادی به دلیل اخلال در نظام اقتصادی بخش کشاورزی توسط قوه قضاییه، هنوز مدیرکل جدید که بتواند شرایط را سامان دهد توسط وزارتخانه منصوب نشده است؟

*ساداتی‌نژاد به رییس‌جمهور: به چه دلیل پرداخت مزایا و عیدی ایثارگران و جانبازان در سال ۱۳۹۷ قطع شده است؟

*عبداللهی به وزیر نیرو: تجدید نظر در خصوص آب سدهای شهرستان هریس

*عثمانی به وزیر نیرو: اختصاص حقابه تالاب قره‌گل بوکان از محل سد شهید کاظمی بوکان. به رییس‌جمهور: دستور به ستاد احیای دریاچه ارومیه در خصوص اختصاص حقابه تالاب‌قره‌گل بوکان

*نقوی حسینی به وزیر جهادکشاورزی: ضرورت حمایت از کشاورزان و تامین نهاده‌های کشاورزی و دامپروری

*آزادی‌خواه به وزیر صمت: نسبت به وضعیت قیمتها در بازار و همچنین شیوه توزیع گوشت قرمز در بازار نظارت جدی داشته باشید.

*الماسی به همراه چهار نماینده دیگر به وزیر ارتباطات: دلیل عدم اجرای قرارداد دائم کارکنان مراکز خدمات روستایی کشور با وجود ماده ۸۳ بخشی از وظایف دولت و آرای دیوان عدالت اداری در حمایت از شغلی ادارات کار شهرستان و عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل چیست؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر