کد خبر: 6102
A

وعده نقدی: آمریکا زودتر از ۲۰۳۵ سقوط می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظامی که در پشت پرده، آمریکا را اداره می‌کند، معتقد است آمریکا سال 2035 سقوط می‌کند، به نظر من این تحلیلی خوش‌بینانه است و این اتفاق خیلی زودتر می‌افتد.

وعده نقدی: آمریکا زودتر از ۲۰۳۵ سقوط می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گویی با اشاره به شرایط کنونی آمریکا گفت: رژیم و نظامی که پشت پرده آمریکا را اداره می‌کند تحلیل کرده که آمریکا سال 2035 سقوط می‌کند، به نظر من این تحلیلی خوش‌بینانه است و این اتفاق خیلی زودتر می‌افتد.

 
نقدی افزود: مطالعاتی که بنده به عنوان تحقیقات دانشگاهی در حدود 15 سال پیش پیرامون آمریکا داشتم که مبتنی بر عدد و رقم و اطلاعات خود آمریکایی‌هاست، بیانگر این موضوع بود.
 
وی ادامه داد: پوسته‌ای که امروز سرباز کرده و آن آقا در کالیفرنیا می‌آید و شعار می‌دهد ما یک ملت هستیم نه یک ایالت، مواردی است که قابل پیش‌بینی بود و من قبلا آن را می‌گفتم و رسانه‌های شیفته غرب مسخره می‌کردند، اما امروز شاهد وقوع آن هستیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: اگر رسانه‌های ما در مسائل آمریکا ریز شوند، موضوعات بسیار مهمی قابل مشاهده است اما متاسفانه کل رسانه‌های ما اطلاعات خود درخصوص آمریکا را از رسانه‌های بزرگ صهیونیستی آمریکایی می‌گیرند و به لایه‌های رسانه‌های ایالاتی وارد نمی‌شوند.
 
نقدی اظهار داشت: وضعیت آمریکا بسیار بحرانی است و از لحاظ پیوستگی اجتماعی گسل‌های این پیوندها کاملا فعال شده و در برخی مناطق مردم اصلا حاضر نیستند به زبان انگلیسی حرف بزنند و یک نوع جدایی فرهنگی به وقوع پیوسته است.
 
وی افزود: یک بحث دیگر تناقض‌های بزرگ در آمریکا مثل ادعای مبارزه با تروریست‌ها در کنار حمایت از داعش و یا دفاع از دموکراسی در کنار حمایت از آل‌سعود است و این تناقضات ایدئولوژی‌های آن‌ها را منهدم کرده است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا به عنوان مدعی دموکراسی، جلوی دموکراسی در منطقه ایستاده و هر جا رای مردم مطرح می‌شود با آن مخالفت می‌کند.
 
نقدی ادامه داد: امروز خود آمریکایی‌ها برخلاف تمام اصول اساسی خود قیام کرده‌اند. الان داخل آمریکا چه خبر است؟ خب مردم رای دادند دیگر چرا آشوب شده است؟ اینها نشان دهنده تناقضات است و این رژیم با این تناقضات به این عظمت، قابل بقا نیست.
 
 
وی گفت: در سطر اول تمام اسناد استراتژیک آمریکایی‌ها که ظرف 2 دهه گذشته منتشر کرده‌اند خود را رهبر همه جهان اعلام کرده‌اند. اما رهبری جهان با این همه تناقضات آشکار و رسوایی در اندیشه که غیرقابل امکان است. آمریکایی‌ها یک روند سقوط سریع را طی می‌کنند.
 
نقدی با اشاره به انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: این آقایی که سر کار آمده واقعیت خود آمریکاست. رئیس‌جمهور قبل، بزک کرده بود و چهره دیگری را مخفی کرده بودند اما این رئیس‌جمهورشان همان چهره واقعی آمریکا از لحاظ اخلاق، ادب، فرهنگ و ... است، لذا این تطبیق چهره می‌تواند روند فروپاشی آمریکا را شدت ببخشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر