کد خبر: 61060
A

کیهان: اصلاح طلبان می خواهند بگویند دور زدن تحریم ها یعنی فساد/ سپاه پاسداران شاکی پرونده شرکت پتروشیمی است، نه متهم

کیهان: کارفرمای شرکت اصلی متهمان این تخلف بزرگ در پتروشیمی قرارگاه خاتم الانبیاء وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همین موضوع طی چند روز گذشته به بهانه‌ای از سوی برخی رسانه‌های داخلی و همچنین رسانه‌های ضد انقلاب خارج نشین برای حمله و هجمه علیه سپاه پاسداران تبدیل شده است.

کیهان: اصلاح طلبان می خواهند بگویند دور زدن تحریم ها یعنی فساد/ سپاه پاسداران شاکی پرونده شرکت پتروشیمی است، نه متهم

به گزارش دیده بان ایران، روزنامه کیهان در شماره امروز خود با اشاره به پرونده پتروشیمی گیت با طرح این سوال که  رابطه این پرونده با دور زدن تحریم‌ها و FATF چیست؟ نوشت: متاسفانه جریان مدعی اصلاح‌طلب و لیبرالهای داخلی مترصد آن هستند که از پرونده‌های فساد این چنینی که مستقیما به موضوع دور زدن تحریمها مربوط می‌شود، سوءاستفاده کنند و آن را به مسائلی مانند لزوم پیوستن به FATF که مقاومت و ایستادگی ملت در برابر تحریمها و شناسایی دقیق روزنه‌های دور زدن تحریم را نشانه رفته است، پیوند دهند.
این عده با فضاسازی رسانه‌ای و قلب واقعیتها می‌خواهند چنین وانمود کنند که دور زدن تحریم یعنی فساد و راهی برای مقابله با تحریم‌ها وجود ندارد و در نتیجه چاره‌ای جز تسلیم شدن پیش پای کشور نیست. جعل عبارت کاسبان تحریم نیز دقیقاً با همین هدف صورت گرفته است؛ هرکس که از ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن می‌گوید منافع اقتصادی دارد و به فکر جیب خود است!
طی چند روز اخیر این جریان با سوءاستفاده از رسیدگی به این پرونده، می‌کوشند اهداف خود درخصوص FATF را پیش ببرند و مدعی هستند برای مقابله با مفاسد اینچنینی باید دستورات این نهاد را پذیرفت. جماعت مذکور به این سؤال ساده پاسخ نمی‌دهند که FATF اگر به کار مقابله با فساد می‌آمد، چرا هر کس که جیب ملت ایران را می‌زند سر از کانادا که از اعضای این نهاد است درمی آورد و این کشور از این افراد –مانند شیخ الاسلامی و خاوری- نمی‌پرسد این پول‌ها را از کجا آورده اید؟!
10- نقش سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم در این پرونده چیست؟
کارفرمای شرکت اصلی متهمان این تخلف بزرگ در پتروشیمی قرارگاه خاتم الانبیاء وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همین موضوع طی چند روز گذشته به بهانه‌ای از سوی برخی رسانه‌های داخلی و همچنین رسانه‌های ضد انقلاب خارج نشین برای حمله و هجمه علیه سپاه پاسداران تبدیل شده است. در حالی که شاکی اصلی این پرونده و ضابط قضایی که با اقدامات فنی و اطلاعاتی توانست شیوه عمل برخی از متهمان فساد مالی در شرکت بازرگانی پتروشیمی را کشف و آنها را به دام بیاندازد، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است. به عبارتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محض اطلاع از وقوع جرم و فساد در این زمینه، سریعا واکنش نشان داده و در مقابل آن ایستاده است. 
به عبارتی سپاه پاسداران شاکی این پرونده است، نه متهم اما رسانه‌های استعماری و معاند و برخی دنباله‌روهای آنان در داخل با توجه به نقش بی‌بدیل و موثر سپاه در دور زدن تحریمهای ظالمانه دشمن، تلاش می‌کنند از سپاه پاسداران در افکار عمومی یک متهم بسازند تا در دور بعدی تحریمها علیه این نهاد حساسیتها در بین مردم و جامعه را به حداقل برسانند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر