کد خبر: 61100
A
رحیمی‌ جهان‌آبادی:

آماده همکاری با قوه‌ قضاییه در زمینه مسائل حقوق بشری هستیم

رئیس کمیته بین الملل کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس آمادگی خود برای همکاری با ریاست جدید قوه‌ قضاییه در حوزه حقوق بین الملل و مسائل حقوق بشری را اعلام کرد.

آماده همکاری با قوه‌ قضاییه در زمینه مسائل حقوق بشری هستیم

به گزارش دیده بان ایران، در پیام جلیل رحیمی جهان آبادی خطاب به رییس جدید قوه‌ قضاییه آمده است:

 «به نام خدا

جناب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دامت عزه

ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و احترام

انتخاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بعنوان سکاندار دستگاه قضا در گام دوم انقلاب اسلامی، نشانه اعتماد ویژه رهبری به توانایی و دلسوزی شما برای نظام و مردم  و تایید تخصص و اخلاص حضرتعالی برای این جایگاه ارزشمند است.

ضمن تبریک این انتخاب و انتصاب شایسته و اعتماد ارزشمند رهبری بزرگوار انقلاب به حضرتعالی، امیدوارم با عنایت به سوابق ارزشمند شما در سنگرهای مختلف دفاع از انقلاب و شناخت شما از دستگاه قضا و باور شما به کارخالصانه برای مردم، دوران موفقی در این بخش از حاکمیت جمهوری اسلامی، داشته باشید و در  دفاع از حقوق مردم و همراهی و همدلی مردم با نظام و اجرای قانون و برقراری عدالت موفق و موید و سربلند باشید.

اینجانب بعنوان نماینده مردم و عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، آمادگی دارم در هر زمینه ممکن خصوصا حوزه حقوق بین اللمل و مسائل حقوق بشری، یاریگر حضرتعالی در جایگاه رفیع مدیریت عالی دستگاه قضا و مجموعه همکاران شما بوده و در مجلس شورای اسلامی همچون گذشته به قوه قضائیه یاری رسانم.

با احترام»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر