کد خبر: 61124
A

آیت الله جنتی: دشمنان انقلاب با خدا طرف هستند

آیت الله احمد جنتی امروز طی سخنانی در افتتاحیه اجلاسیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید سر بر خاک بگذاریم و سجده شکر کنیم که این انقلاب را در طول تمام این سال‌ها از همه توطئه‌های دشمنان و کارشکنی آنان حفظ کرد.

آیت الله جنتی: دشمنان انقلاب با خدا طرف هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ آیت الله احمد جنتی امروز طی سخنانی در افتتاحیه اجلاسیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید سر بر خاک بگذاریم و سجده شکر کنیم که این انقلاب را در طول تمام این سال‌ها از همه توطئه‌های دشمنان و کارشکنی آنان حفظ کرد.

جنتی تاکید کرد: این انقلاب خدایی است و دشمنان انقلاب با خداوند طرف هستند و اوست که این انقلاب را حفظ کرده است. کسانی که از سنت‌های الهی آگاه نیستند نمی‌دانند که چرا مردمی که برای نان شب و گوشت آبگوشت‌شان معطل هستند در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن حضور می‌یابند و هر سال نیز میزان حضور آنان رو به رشد است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: از این مردم باید تشکر کنیم و هرچه می‌توانیم به آنان عرضه کنیم و مسئولان هرچه می‌توانند برای رفاه آنان و رفع مشکلات‌شان انجام دهند، برای مردمی که در برف و باران امسال در این راهپیمایی شرکت کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر