کد خبر: 61155
A

چرا شرکت پشتیبانی دام متناسب با جمعیت شهرستانها گوشت گرم توزیع نمی‌کند؟

یک عضو هیات رییسه مجلس مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

چرا شرکت پشتیبانی دام متناسب با جمعیت شهرستانها گوشت گرم توزیع نمی‌کند؟

به گزارش دیده بان ایران، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

سعیدی به رییس جمهور: ضرورت تجدید نظر در سیاست‌های اعلامی سازمان برنامه و بودجه درخصوص نسبت تاثیرگذاری و تقسیم سهم آلایندگی موضوع جزء ۳ بند ب ماده ۶ قانون برنامه ششم توسعه. فرمول اعلام شده باعث ضرر و زیان برای مناطق دارای صنایع آلاینده زیاد شده است.

کرم‌پور به رییس‌جمهور: در توزیع و تخصیص اعتبارات پروژه‌های ملی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و توجه به اولویتهای مناطق چرا استان فارس فراموش شده است؟

عباسی به وزیر صنعت: دستور رسیدگی فوری در خصوص فعالیت کارخانه سیمان دیلمان

بهمنی به وزیر راه: حدود ۱۰۰ متر پل نظرآباد به مدت یک سال نیمه کاره رها شده که موجب تلفات، تصادفات و مرگ و میر شده است.

حاجی به وزیر اقتصاد: ضرورت رسیدگی به وضعیت نابسامان مدیریت بیمه ایران و جلوگیری از انباشت زیان رو به رشد این شرکت. به وزیر جهادکشاورزی: به چه دلیل شرکت پشتیبانی دام، گوشت گرم متناسب با جمعیت شهرستانها توزیع نمی‌کند؟

کبیری به وزیر صعت: چرا اقدامی جدی برای جلوگیری از آلودگی‌های معدنکاری شهرستان چایپاره انجام نمی‌شود؟ به وزیر آموزش و پرورش: اقدام جدی و عملی برای پرداخت حق قراردادی‌ها و مطالبات فرهنگیان انجام دهید. به وزیر نیرو: اجرای مصوبه حق مناطق عملیاتی برای کارکنان آبفای شهری و روستایی خوی و چایپاره. به وزیر اقتصاد: تعلل و عدم اجرای اقدام جدی بانکها برای اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی

وقفچی به وزیر ارتباطات: تسریع در تعیین تکلیف وضعیت نابسامان تلفن‌های ثابت و همراه و شبکه‌های اینترنتی زنجان و طارم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر