کد خبر: 61237
A
غلامعلی جعفرزاده ایمن‎آبادی نایب رئیس فراکسیون مستقلین:

مشکل دیدار با رئیس دولت اصلاحات چیست؟/ خاتمی برای کشور بیشتر خطر دارد یا احمدی نژاد؟

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی می‎گوید که اگر فرصتی فراهم شود به دیدار رئیس دولت اصلاحات می‎رود و می‌پرسد: مشکل ایشان که در هیچ دادگاهی محاکمه نشده، چیست؟

مشکل دیدار با رئیس دولت اصلاحات چیست؟/ خاتمی برای کشور بیشتر خطر دارد یا احمدی نژاد؟

به گزارش دیده بان ایران، دیدار هفته گذشته اعضای فراکسیون امید مجلس با رئیس دولت اصلاحات، حواشی و مخالفت‎های چند نماینده اصولگرای مجلس را به‎همراه داشت. البته دیدار دو سال گذشته این نمایندگان با رئیس دولت اصلاحات نیز با واکنش‎هایی روبه‌رو شده بود. نمایندگان معترض از علی مطهری، محمدعلی وکیلی و بهروز نعمتی، نمایندگان مردم تهران شکایت کرده بودند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‎آبادی، نماینده مردم رشت و از اعضای فراکسیون مستقلین مجلس است که در دیدار دو سال گذشته با رئیس دولت اصلاحات حضور داشت، اما در دیدار هفته گذشته غایب بود.

ایمن‎آبادی در این باره می‎گوید: شرکت نکردنم در این دیدار، ارتباطی با حواشی به‌وجود آمده در سال 95 ندارد. من از دیدار اطلاعی نداشتم و فکر می‎کردم فقط اعضای فراکسیون امید به ملاقات ایشان می‎روند.

جعفرزاده ایمن آبادی درباره حواشی به‌وجود آمده در جلسه صحن علنی مجلس در مورد دیدار فراکسیون امید با رئیس دولت اصلاحات تصریح می‎کند: اصلاً شما آقای خاتمی را با آقای احمدی‎نژاد مقایسه کنید! ببینید چه کسی برای کشور ایجاد زحمت می‎کند؟ یک فردی رئیس‌جمهور این مملکت بوده ‎است و حالا هم در کمال اخلاق‎مداری و فروتنی به انقلاب و نظام خدمت می‎کند، مردم را به آرامش و حضور در انتخابات دعوت می‎کند و با انقلاب و نظام هماهنگ است. درحالی که فرد دیگری اصل ولایت‌فقیه و نظام را زیر سؤال می‎برد، به سران سه قوه حمله می‌کند، مسئولان کشور را دزد خطاب می‌کند و هیچ خط قرمزی را لحاظ نمی‎کند، اما آزادانه فعالیت دارد!

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه می‎کند: کدام‌یک از این دو نفر برای کشور خطر دارند؟ البته من مخالف برخورد با احمدی‎نژاد هستم. او هم یک انسان است که اظهارنظر می‎کند و باید آزاد باشد.

جعفرزاده همچنین تأکید می‎کند: مشکل رئیس دولت اصلاحات که در هیچ دادگاهی محاکمه نشده چیست؟ حتی نمی‎شود ایشان را ملاقات هم کرد؟ البته ممنوع‌التصویری‌اش هم معلوم نیست از کجا آمده است.

نماینده مردم رشت می‎گوید من آمادگی دیدار را داشتم و از نظرم ملاقات با رئیس دولت اصلاحات هیچ اشکالی ندارد. بعداً هم اگر فرصتی فراهم شود به دیدار ایشان خواهم رفت./ایرنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر