کد خبر: 61312
A
بازنشر

رهبر انقلاب در پی ترور سعید حجاریان چه پیامی دادند؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در واکنش به ترور سعید حجاریان،‌نائب رئیس شورای شهر تهران در دوره اول در تاریخ۲۶ اسفند ۱۳۷۸ ساعت ۱۱:۴۱ روز پنج شنبه ، پیامی منتشر کردند. ترور ناجوانمردانه نایب رییس شورای شهر تهران ـ که در چند روز گذشته اتفاق افتاده، عمل جنایت آمیزی است که می‌‌تواند بخشی از یک توطئه خطرناک برضد مصالح کشور و ملت ونظام اسلامی باشد. ایجاد ناامنی و پدید آوردن جو وحشت و اضطراب برای شهروندان از هدف‌هایی است که همیشه توطئه‌گران و دشمنان ایران اسلامی در پی آن بوده‌اند و این حادثه اندکی پس از انتخابات و در آستانه عید، در جهت همان خواسته شیطانی وخیانت‌آمیز است. اینجانب وجود توطئه سازمان یافته‌ای را که آرامش ملی و استحکام نظام اسلامی را آماج ساخته در این ترور شوم احساس می‌کنم

رهبر انقلاب در پی ترور سعید حجاریان چه پیامی دادند؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای،  در واکنش به ترور سعید حجاریان،‌نائب رئیس شورای شهر تهران در دوره اول در تاریخ۲۶ اسفند ۱۳۷۸ ساعت ۱۱:۴۱ روز پنج شنبه ، پیامی منتشر کردند.

 

متن پیام معظم له به شرح زیر است:

 

ترور ناجوانمردانه نایب رییس شورای شهر تهران ـ که در چند روز گذشته اتفاق افتاده، عمل جنایت آمیزی است که می‌‌تواند بخشی از یک توطئه خطرناک برضد مصالح کشور و ملت ونظام اسلامی باشد. ایجاد ناامنی و پدید آوردن جو وحشت و اضطراب برای شهروندان از هدف‌هایی است که همیشه توطئه‌گران و دشمنان ایران اسلامی در پی آن بوده‌اند و این حادثه اندکی پس از انتخابات و در آستانه عید، در جهت همان خواسته شیطانی وخیانت‌آمیز است. اینجانب وجود توطئه سازمان یافته‌ای را که آرامش ملی و استحکام نظام اسلامی را آماج ساخته در این ترور شوم احساس می‌کنم و همه دستگاههای مسؤول رابه پیگیری هوشیارانه آن فرامی‌خوانم. بزرگترین خدمت به جنایتکاران و دشمنان پلید آن است که به جای هوشمندی در شناخت دشمن توطئه‌گر،کسانی از این حادثه تلخ برای هیجان افکار عمومی و ایجاد سوء ظن و اغتشاش استفاده کنند و کار را بر ماموران امنیت عمومی دشوار سازند، همزمانی این حادثه با جنایت منافقین در خمپاره‌ انداختن به یک منطقه مسکونی در تهران هر هوشمندی را باید نسبت به توطئه دشمن در ایجاد ناامنی ملی حساس کند و هشداری جدی نسبت به طرح‌های خطرناک دشمن غدار باشد. کسانی که با تهییج افکار عمومی و نشانه‌گرفتن اشخاص و جناح‌های داخلی، جو اضطراب و ناامنی را تشدید می‌کنند، دانسته یا ندانسته به دشمن کمک می‌رسانند. اینجانب با ابراز تاسف عمیق از ترور نایب رییس شورای شهر تهران آقای حجاریان و دعا و ابراز همدردی با خانواده متدین و محترم ایشان، تاکید می‌کنم که نیروهای امنیتی و انتظامی با سرعت عمل و دقت، عوامل جنایت را شناسایی کنند و به فضایی که برای دشمن بیگانه ، مطلوب و برای امنیت ملی چون زهری خطرناک است، خاتمه دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر