کد خبر: 61559
A
اظهارات عجیب امام جمعه مشهد برخلاف تکذیبیه وزارت خارجه؛

علم الهدی: قدرت سایبری کشور در چند روز گذشته توانست اطلاعات گوشی تلفن همراه نامزد نخست وزیری اسرائیل را بیرون بکشد

امام جمعه مشهد گفت: طی چند روز گذشته قدرت سایبری کشور توانست اطلاعات گوشی تلفن همراه نامزد نخست وزیری اسرائیل را بیرون بکشد و وقتی ما این قدرت را داریم چگونه نمی‌توانیم شبکه بومی اجتماعی ایجاد کنیم؟

علم الهدی: قدرت سایبری کشور در چند روز گذشته توانست اطلاعات گوشی تلفن همراه نامزد نخست وزیری اسرائیل را بیرون بکشد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س) اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال هم خط حرکت را در اولین سال گام دوم انقلاب برای ما نشان دادند و وظیفه مردم و مسئولان مشخص شد.

وی افزود: این فرمایشات تنها یک سخنرانی معمولی و نصیحت نیست و سخنان ایشان تکلیف ساز است زیرا از زبان حجت امام زمان (عج) بیان شد و باید به نکته‌های خاص بیانات ایشان توجه کرده و در مسیر تحقق آن گام برداریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما باید با استفاده از ظرفیت‌های گذشته و توجه به توانمندی‌ها مشکلات کشور را در حوزه فرهنگی و اقتصادی حل کنیم. دشمن با استفاده از فضای مجازی فرهنگ جوانان ما را به دست گرفته و ما بارها اعلام کردیم مسئولان وزارت ارتباطات پای کار بیایند و با ایجاد شبکه‌های اجتماعی بومی مشکل را حل کنند که به ان توجه نشد.

علم الهدی بیان کرد: طی چند روز گذشته قدرت سایبری کشور توانست اطلاعات گوشی تلفن همراه نامزد نخست وزیری اسرائیل را بیرون بکشد و وقتی ما این قدرت را داریم چگونه نمی‌توانیم شبکه بومی اجتماعی ایجاد کنیم؟

وی گفت: مسئولان و نمایندگان مجلس باید پای کار بیایند و متولیان ارتباطات کشور را قانع کنند تا پای کار بیایند و با تأسیس شبکه‌های بومی در فضای مجازی ما را از اسارت فرهنگی نجات دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: مشکلات اقتصادی مردم نیز در سال گذشته زیاد بود و ارزش پول ملی کشور نیز کاهش یافت که رهبری نیز به آن اشاره کردند و ریشه این فشار اقتصادی نداشتن کار و درآمد است و جوانان ما شغل داشته باشند می‌توانند زندگی را اداره کنند.

علم الهدی تاکید کرد: در سال ۹۷ در خراسان رضوی ۱۸ هزار کارگر بیکار شده و از بیمه بیکاری استفاده کردند و مسئولان همزمان اعلام می‌کردند ما چند هزار شغل ایجاد کردیم اما از این طرف به فکر بیکار شدن عده‌ای نبودند.

وی گفت: قدرت کشور به حدی است که بدون نیاز به خارج ۴ فاز پارس جنوبی آغاز به کار کرد و برداشت ما از میدان مشترک گازی با قطر افزایش یافته و این هنر جوانان کشور بود. سال‌ها ما از میدان گازی مشترک عقب افتادیم و حالا تجربه حضور جوانان کشور را داریم و باید از آن استفاده کرده و مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: با این قدرت درست نیست بگوییم در توزیع و مدیریت گوشت در کشور مانده ایم. باید با تولید کار رونق تولید ایجاد شود و مردم نیز در این عرصه کالای خارجی را استفاده نکنند و حتی محصولات خود را نیز به خارج صادر کنیم.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر