کد خبر: 6199
A

جهانگیری: قطار توسعه کشور در مسیر صحیحی قرار گرفته است/ کسانی که فکر می کنند با بودجه دولت توسعه در کشور رخ می دهد باید این پنبه را از گوش خود بیرون آورند

معاون اول رئیس جمهوری گفت: آنچه برای ملت بزرگ ایران مهم است اینکه روند توسعه و قطار توسعه کشور در مسیر بسیار صحیحی قرار گرفته است.

جهانگیری: قطار توسعه کشور در مسیر صحیحی قرار گرفته است/ کسانی که فکر می کنند با بودجه دولت توسعه در کشور رخ می دهد باید این پنبه را از گوش خود بیرون آورند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه در آیین افتتاح کارخانه گندله سازی شماره 2 مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان افزود: این مسیر به علت درست انتخاب شدن به سرعت در حال پیشرفت است.
وی بیان کرد: ممکن است برای برخی که صرفا نقاط ضعف را می بینند خیلی نقاط قوت به چشم نیاید و من انکار نمی کنم که در مجموعه اقتصاد کشور نقاط ضعفی هم وجود دارد.
معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: جامعه ای هستیم که به شدت نیازمند ایجاد اشتغال و بخش وسیعی از مردم نیازمند این هستند که به سرعت به مسائل معیشت شان بپردازیم و مشکلات معیشتی را برطرف کنیم.
جهانگیری اظهار کرد: مناطق زیادی از کشور هستند که نیازمند اقدامات توسعه ای بیشتر و کارهای مهمی در زمینه توسعه هستند.

معاون اول رئیس جمهوری امروز (دوشنبه) در آغاز سفر 2 روزه به استان کرمان به منظور افتتاح چند طرح بزرگ اقتصادی و عمرانی وارد شهرستان سیرجان شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.
مجموعه ورزشی گل گهر نیز امروز با حضور جهانگیری در سیرجان افتتاح شد.
وزرای جهادکشاورزی، نیرو، ورزش و جوانان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون سازمان برنامه و بودجه و برخی معاونان وزرا در این سفر 2 روزه اسحاق جهانگیری را همراهی می کنند.
سفر به شهرستان های جنوب استان کرمان و افتتاح طرح های مختلف و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان از دیگر برنامه های سفر 2 روزه معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان است.

 


ادامه دارد.....

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر