کد خبر: 62004
A
سخنگوی وزارت کشور خبر داد:

تهران، اصفهان، فارس و کرمان به عنوان استان‌هاى معین خوزستان تعیین شدند

سخنگوی وزارت کشور با اعلام این خبر که تهران، اصفهان، فارس و کرمان به عنوان استان‌هاى معین خوزستان تعیین شدند، گفت: استان‌هاى خراسان رضوى و شمالى هم بعنوان استان‌هاى معین استان گلستان تعیین شدند.

تهران، اصفهان، فارس و کرمان به عنوان استان‌هاى معین خوزستان تعیین شدند

به گزارش دیده بان ایران، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از تعیین استان هاى تهران، اصفهان، فارس و کرمان با حکم وزیر کشور به عنوان استان هاى معین استان خوزستان خبر داد.

وی در ادامه افزود: نظر به حجم و گستردگی خسارات وارده به استان‌های متاثر از سیل و بلاخص استان خوزستان و استمرار وضعیت فوق العاده به منظور امداد رسانی فوری و مستمر ۴ استان ملزم شدند جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران را بدون فوت وقت برگزار کنند.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: ۴ استان تهران، اصفهان، فارس و کرمان در روز جاری نسبت به گسیل و ارسال امکانات، تجهیزات، ماشین آلات، مواد غذایی و مایحتاج عمومی و در صورت لزوم اعزام افراد متخصص به استان خوزستان اقدام می کنند.

سامانی همچنین از تعیین استان هاى خراسان رضوى و شمالى بعنوان استان هاى معین استان گلستان خبر داد و گفت: این استان ها هم تمام امکانات خود را به گلستان منتقل خواهد کرد و همچنین قرار شده است با هماهنگی لازم اقدام فنى در قسمت بیرونی شهرها به منظور جلوگیرى از ورود آب انجام دهند./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر