کد خبر: 62208
A
رییس جمهوری:

آمریکا می خواهد با تروریست نامیدن سپاه شکست خود را جبران کند/ عزیزان پاسدار شب‌هایی را صبح کردند که از شب قدر بالاتر بود

رییس جمهوری گفت: استکبار جهانی و آمریکا می خواهد کینه و شکست خود علیه ملت ایران را با تروریست خواندن سپاه پاسداران جبران کند.

آمریکا می خواهد با تروریست نامیدن سپاه شکست خود را جبران کند/ عزیزان پاسدار شب‌هایی را صبح کردند که از شب قدر بالاتر بود

به گزارش دیده بان ایران، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در سیزدهمین سالروز ملی فناوری هسته ای که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، اظهارداشت: استکبار جهانی و آمریکا امروز کینه ، عداوت و شکست های خود را می خواهد از طریق تروریست نامیدن گروهی که همواره بزرگ ترین هدف و عمل آن مبارزه با تروریسم است، جبران کند.
وی تصریح کرد: پاسداران از روز نخست انقلاب در کنار مردم بودند و برای منافع انقلاب از راحتی خود گذشتند.
وی افزود: هر شبی که اراده و نقشه ما برای دفاع ملت و توسعه قدرت ایران باشد از شب قدر بالاتر است، از این رو نباید تنها در انتظار شب های قدر ماه رمضان باشیم و باید همه شب های خود را قدر بسازیم. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آنهایی که شب ها را برای امنیت مردم نخوابیدند شب های خود را شب قدر ساختند.
رییس جمهوری اسلامی ایران به توطئه های مختلف دشمنان ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: آنها گروه های تروریستی را تجهیز کردند و مواد منفجره در اختیار آنها قرار دادند تا مسئولین و مردم را به خاک و خون بکشد و ایران به دوران سلطه باز گردد.
روحانی افزود: ما در آن دوران به نیرویی نیاز داشتیم که در مقابل دشمنان بایستد ، آن روزی که گروه های تروریستی درخانه های تیمی دستگیر شدند چه کسانی فداکاری می کردند و جان می دادند تا تروریست ها را دستگیر کنند و به دستگاه قضا سپارند، سپاه پاسداران در راس قرار داشت.
به گزارش ایرنا، در مراسم سیزدهمین سالروز ملی فناوری هسته ای از 114 دستاورد اقتدارآفرین صنعت هسته ای با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.
در این مراسم چهار پروژه هم به صورت ویدیوکنفرانس با دستور دکتر روحانی به بهره برداری رسید.
رییس جمهوری پیش از آغاز این مراسم از 105 دستاورد صنعت هسته ای در نمایشگاه جانبی در سالن اجلاس سران بازدید کرد. 
علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، 
محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری، سید محمود علوی وزیر اطلاعات ، منصور غلامی وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری ، دکتر روحانی را در این مراسم همراهی می کنند.
خبر تکمیل می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر