کد خبر: 62332
A

آشنا: سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری گفت: آمریکا نیروی رسمی دفاعی جمهوری اسلامی ایران را تروریست می خواند در حالی که این نهاد بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است.

آشنا: سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است

به گزارش دیده بان ایران، حسام الدین آشنا درباره تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی آمریکا گفت: اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قابل پیش بینی بود.
وی افزود: همه می دانند که آمریکا تنها به دنبال لطمه زدن به سپاه، نیروهای مسلح و نظام جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه موضوع اصلی ملت ایران اسلامی است.
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری با بیان اینکه نفوذ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه جدی است، عنوان کرد: افزایش قدرت ملی و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران، نگرانی اصلی آمریکایی ها است. 
آشنا توضیح داد: اشتباه بزرگ آمریکایی ها این است که در مسیری قدم ‌برداشته اند که وحدت ملی ایران را به همراه داشته است.
وی با اشاره به شهادت سپهبد صیاد شیرازی گفت: صیاد شیرازی یکی از بزرگترین فرماندهان کشور بود که توسط یک گروهک تروریستی ترور شد؛ امروز آن تروریست ها در حمایت ایالات متحده آمریکا هستند و کسانی که در همان سازمان مشخص مسئولیت داشتند امروز در کشورهای اروپایی مورد حمایت و استقبال قرار می گیرند. 
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری تصریح کرد: این در حالی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان، موفق ترین عملکرد در مبارزه با ترویسم را داشته و نتایج کارش منجر به آرامش ملت های منطقه شده است. 
آشنا با بیان اینکه 2 گانگی رفتار آمریکا آنها را دچار ضعف می کند، گفت: آنان نیروی رسمی دفاعی یک کشور را به عنوان گروه تروریستی اعلام می کنند و یک سازمان تروریستی حرفه ای از لیست تروریست های آمریکا خارج می شود.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه هفته جاری (19 فروردین) با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.
در پی این تصمیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران هم در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را به عنوان گروه های تروریستی شناسایی کرد. / ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر