کد خبر: 6238
A

تصویب تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دو تابعیتی

نمایندگان مجلس به تقاضای تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این موضوع رأی مثبت داد.

تصویب تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دو تابعیتی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی وضعیت افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این موضوع ، در دستور کار امروز مجلس بررسی شد.
 
پس از توضیحات سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و یکی از نمایندگان ، گزارش کمیسیون مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص به رأی گذاشته شد و نمایندگان مجلس با 65 رأی موافق ، 133 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموعه 238 نماینده حاضر در جلسه علنی با تصویب گزارش کمیسیون مخالفت کردند.
 
به عبارتی اصل گزارش تحقیق و تفحص از بررسی وضعیت افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت تصویب شد.
 
علی لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت گفت: گزارش کمیسیون مبنی بر رد تحقیق و تفحص تصویب نشد و این به معنای تصویب اصل تحقیق و تفحص است.
 
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه عصر روز سه شنبه 13 مهر خود موضوع تحقیق و تفحص از بررسی وضعیت افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی را با حضور وزیر اطلاعات بررسی و آن را رد کرده بود و گزارش کمیسیون از این موضوع در دستور جلسه علنی مجلس قرار داشت که در جلسه علنی امروز بررسی و تکلیف آن مشخص شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر