کد خبر: 62420
A
در واکنش به شوخی کاربران شبکه‌های مجازی:

مجتبی ذوالنور: حتماً باید شب در آن چاله می‌خوابیدم؟!/ آنهایی که مرض دارند، همیشه سعی دارند‌ هر کاری را با حالت تمسخر ببینند

ذوالنوری گفت: آخه دیدنی ندارد آن چاله، در آن قسمت از سد- آن زیر که من بازدید کردم - یک شیر بود که برای تخلیه‌کردن آب سد جهت مصرف کشاورزی تعبیه شده بود. من که باید برای دیدن موقعیت آن شیر و دیدن قطر لوله و اینکه چقدر می‌تواند‌ در تخلیه آب سد کمک کند، به پیشنهاد کارشناسان آنجا چند پله پایین ‌‌رفتم.

مجتبی ذوالنور: حتماً باید شب در آن چاله می‌خوابیدم؟!/ آنهایی که مرض دارند، همیشه سعی دارند‌ هر کاری را با حالت تمسخر ببینند
ذوالنوری گفت: آخه دیدنی ندارد آن چاله، در آن قسمت از سد- آن زیر که من بازدید کردم - یک شیر بود که برای تخلیه‌کردن آب سد جهت مصرف کشاورزی تعبیه شده بود. من که باید برای دیدن موقعیت آن شیر و دیدن قطر لوله و اینکه چقدر می‌تواند‌ در تخلیه آب سد کمک کند، به پیشنهاد کارشناسان آنجا چند پله پایین ‌‌رفتم.
 
به گزارش دیده بان ایران، اخیرا ویدئویی از مجتبی ذوالنور، نماینده قم در شبکه‌های مجازی دست‌به‌دست شد که کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن لقب سریع‌ترین بازدید سال را دادند. در کلیپی که در روزهای آخر تعطیلات نوروز و روزهای استمرار باران و سیل نوروزی منتشر شد، مجتبی ذوالنور، نماینده قم برای بازدید از مکانی در سد قم سه‌پله‌ای را پایین می‌رود و سریع پله‌ها را بالا می‌آید، سرعت عمل ذوالنور‌ در بالا و پایین‌رفتن پله‌ها سبب شوخی کاربران شبکه‌های مجازی با او و نقد این بازدید شد. در حاشیه یکی از جلسات علنی هفته گذشته مجلس از او در این‌باره پرسیدیم. پاسخ او کوتاه بود و منتقدانه. او با تأکید بر اینکه «مرض دارند» از موج تخریبی برخی رسانه‌ها علیه خود انتقاد کرد و علت کوتاهی زمان بازدیدش را شرح داد. مشروح این گفت‌وگوی اجمالی به شرح زیر است:

 

 اخیرا ویدئویی از شما در شبکه‌های مجازی دست‌به‌دست شد و کاربران شبکه‌های مجازی بازدید سریع شما را محل انتقاد قرار دادند، چرا بازدیدتان آنقدر سریع بود؟


مرض دارند دیگر...

 

 به بازدید شما لقب بهترین بازدید سال را داده‌اند!


مگر قرار بود ما برویم در آن چاله زندگی کنیم که می‌گویند بازدید سریع انجام شده است، حتما ما باید یک شب آن تو می‌خوابیدیم که می‌گفتند بازدید کامل بوده و سریع نبوده است!

 

 مدت زمانی که شما پله را پایین می‌روید و بالا می‌آیید، خیلی سریع نبود!؟


آخه دیدنی ندارد آن چاله، در آن قسمت از سد- آن زیر که من بازدید کردم - یک شیر بود که برای تخلیه‌کردن آب سد جهت مصرف کشاورزی تعبیه شده بود. من که باید برای دیدن موقعیت آن شیر و دیدن قطر لوله و اینکه چقدر می‌تواند‌ در تخلیه آب سد کمک کند، به پیشنهاد کارشناسان آنجا چند پله پایین ‌‌رفتم.

 

چون از آنجا خم‌شدن و دیدن سخت بود، من چند پله پایین رفتم که بهتر ببینم، این بازدید که کتاب نبود که بخواهم تا آخر بخوانمش‌! نگاه کردم و آمدم بالا، غرض دیگری که نبود، من فکر می‌کنم آنهایی که مرض دارند، همیشه سعی دارند‌ هر کاری را با حالت تمسخر ببینند و یک جور دیگر جلوه دهند. ضمن اینکه حین آن بازدید هیچ خبرنگاری هم حاضر نبود و من نمی‌دانم این فیلم را چه‌کسی تهیه کرده است.

 

 هرکسی که بوده، در بازدید حضور داشته ‌و در نزدیکی شما بوده است؟


درست است که در آنجا حضور داشته، اما من آدم‌ها را که نمی‌توانم کنترل کنم! ببینم که من رفتم درون آن چاله کسی از من فیلم می‌گیرد یا نه؟

 

 آنها که از شما فیلم گرفتند می‌دانستند که چند و چون بازدید چگونه است، چرا این فیلم را منتشر کرده‌اند؟


شاید برایشان جالب بوده است که شخصی با لباس روحانی و عبا و عمامه درون یک چاله برود! حالا ببینم شما چگونه این توضیحات را منتشر می‌کنید، قطعا شما هم می‌توانید چیز جدیدی از درون این مطلب علیه من بیرون بیاورید!

 چرا باید این کار را بکنیم؟!


باید از انعکاسش ببینیم چطور انجام می‌دهید!

 

 چرا آنقدر بی‌اعتمادید و فکر می‌کنید همه علیه شما مطلب می‌زنند؟


متأسفانه من اخیرا با یکی از خبرگزاری‌های رسمی مصاحبه‌ای داشته‌ام. در آنجا توضیح دادم که گاهی لباس روحانیت‌ام را در‌می‌آورم و لباس شخصی می‌پوشم، سر راهم مسافری باشد آن را سوار می‌کنم که ته دلم مردم را بشناسم و با آنها صحبت کنم و ببینم که چه می‌خواهند، در این مصاحبه گفته‌ام که شنبه‌ها را برای انجام این کار از هر برنامه‌ای خالی کرده‌ام تا ‌به این کار برسم، من در این مصاحبه تأکید کرده‌ام که ملاقات مردمی من هرگز ترک نمی‌شود و با نقل این مقدمه گفته‌ام به‌دلیل حجم زیاد زمان حضورم بین مردم شاید بتوانم بگویم که من مردمی‌ترین نماینده‌ام. اما آن خبرگزاری تیتر زد ذوالنور گفت: «من مردمی‌ترین نماینده هستم»  به‌نظرتان این تیتر با حرف من که گفته‌ام شاید بتوانم بگویم با توجه به میزان حضورم در بین مردم مردمی‌ترین نماینده هستم، یکی است‌؟! آنها به‌عنوان یک مرجع خبر تیتر مرض‌دار و جهت‌داری را انتخاب کرده‌اند تا رسانه‌های دیگر را تحریک کنند مریض رفتار کنند و در پی این اقدام آن خبرگزاری، یک رسانه مریض دیگر‌ هم تیتر زده که «مردمی‌ترین نماینده پیدا شد» خب، مشخص است آدم‌هایی که اینگونه رفتار می‌کنند، سلامت نفس ندارند، چون می‌خواهند هر موضوعی را برای تخریب افراد به سمت بعد منفی ‌آن سوق دهند.

 

منبع: همشهری

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر