کد خبر: 62679
A

وزیر علوم: سهمیه مناطق سیل زده حذف شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: با توجه به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98، سهمیه ای برای داوطلبان مناطق سیل زده در نظر گرفته نمی شود.

وزیر علوم: سهمیه مناطق سیل زده حذف شد

به گزارش دیده بان ایران، منصور غلامی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری گردهمایی اعضای کارگروه تخصصی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی در دانشگاه تربیت مدرس در پاسخ به پرسش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا در خصوص تعیین تکلیف سهمیه کنکور برای داوطلبان مناطق سیل زده، تاکید کرد: به علت تغییر ایجاد شده در زمان برگزاری کنکور بحث سهمیه ها دیگر مطرح نیست. تعویق در برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، کار را برای سازمان سنجش سخت کرد.
وزیر علوم در توضیح این مسئله، اظهار کرد: در این آزمون، برخی رشته ها نیمه متمرکز بوده که آزمون عملی و مصاحبه دارند و بعد از اعلام نتایج، فرایند مصاحبه ها یک ماه به طول می انجامد. در سال های گذشته کلاس های درس 18 شهریورماه شروع می شد اما در سال تحصیلی جاری نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد به سختی اعلام می شود.
غلامی در پاسخ به پرسشی در خصوص برگزار نشدن نشست شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد که پیگیر دلیل تشکیل نشدن این جلسه نبوده است./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر