کد خبر: 62681
A

نماینده ولی فقیه در کاشان: ورزشکاران باید به فقه ورزش مسلط شوند

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه ورزشکاران به فقه ورزش مسلط باشند، گفت: لازم است تا شئونات اسلامی توسط ورزشکاران در ورزش رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان: ورزشکاران باید به فقه ورزش مسلط شوند

به گزارش دیده بان ایران، آیت الله عبدالنبی نمازی ظهر چهارشنبه در دیدار با معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان رسالت مهمی را بر عهده دارد چراکه مهمترین دوران انسان، دوران جوانی است و در آن زمان شور و نشاط خاصی در درون انسان وجود دارد و بر اساس روایات نیز افتخار خداوند به جوانی است که نیمه‌های شب از خواب بلند می‌شود، در محراب قرار می‌گیرد و با خداوند سخن می‌گوید.

وی ضمن اشاره به توجه جوانان در سیستم مدیریت توحیدی افزود: در کنار هر جوانی باید پیری قرار بگیرد تا از تجارب افراد باتجربه استفاده کنند زیرا این افراد تمامی فراز و نشیب‌های زندگی را طی کرده‌اند و بر همین اساس نباید به جوان گرایی و یا پیرگرایی صرف سوق پیدا کنیم زیرا هر کدام از این موارد مضرات مخصوص به خود را دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز داشت: یکی از ارکان ورزش فقه آن است و بر همین اساس باید ورزشکاران به فقه ورزش مسلط باشند و دومین رکن این حرفه اخلاق ورزشی است؛ ورزش یکی از عوامل حفظ سلامت جوانان است و سلامت جوانان یکی از عوامل بقای آن جامعه به شمار می‌رود.

وی ضمن اشاره به نمایش برخی از صحنه‌های ورزش بانوان گفت: یکی از مواردی که اسلام آن را نهی کرده است، اختلاط زن با مرد نامحرم است اما متأسفانه علی رغم تمامی توصیه‌ها به این مهم توجه نمی‌شود و بر همین اساس شئونات اسلامی در ورزش رعایت شود./مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر