کد خبر: 62876
A

کیهان از رو شدن اشتباهات دولت احمدی نژاد در پدیدآمدن خسارات سیل اخیر نگران شد

کیهان نوشت:پس از قریب یک‌ماه تعلل در تشکیل کمیته ملی تحقیق سیل، این گروه به شکل کاملاً یک‌طرفه، سیاسی و جناحی و بعضاً فاقد دانش فنی لازم معرفی شدند. در این گروه از جمله کسانی مانند هادی‌خانیکی، نیلی احمدآبادی، محمد فاضلی، محقق داماد، علینقی مشایخی، فاطمه مقیمی و... دیده می‌شوند. برخی از اعضای معرفی شده هویت کاملاً حزبی و سیاسی و غیرکارشناسی دارند.

کیهان از رو شدن اشتباهات دولت احمدی نژاد در پدیدآمدن خسارات سیل اخیر نگران شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ، پس از قریب یک‌ماه تعلل در تشکیل کمیته ملی تحقیق سیل، این گروه به شکل کاملاً یک‌طرفه، سیاسی و جناحی و بعضاً فاقد دانش فنی لازم معرفی شدند.

در این گروه از جمله کسانی مانند هادی‌خانیکی، نیلی احمدآبادی، محمد فاضلی، محقق داماد، علینقی مشایخی، فاطمه مقیمی و... دیده می‌شوند. برخی از اعضای معرفی شده هویت کاملاً حزبی و سیاسی و غیرکارشناسی دارند.

با ترکیبی که کمیته سیاسی(!) سیل پیدا کرده، از حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که بر سیاق 6 سال گذشته، دولت قبل از دولت روحانی، شهردار سابق تهران و از این قبیل به‌عنوان مقصر سیل اخیر هم معرفی شوند!!

یادآور می‌شود طبق اخبار موجود مدیران ارشد دولت و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط از چند ماه قبل از فروردین98، از احتمال پدیدآمدن سیل مطلع شده بودند و با این وجود، در تعطیلات نوروزی غافلگیر شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر