کد خبر: 63004
A

بیرانوندی: کمک‌های نقدی و لوازم خانگی بیشترین نیاز مردم سیل‌زده لرستان است

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس: اگر پول نقدی کمک می‌شود باید به سمت ساخت منازل سیل‌زده‌ها هدایت شود

بیرانوندی: کمک‌های نقدی و لوازم خانگی بیشترین نیاز مردم سیل‌زده لرستان است

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضع مناطق سیل‌زده در این منطقه گفت اوضاع مناطق سیل‌زده تحت مدیریت است و کمک‌های نقدی و لوازم خانگی بیشترین نیاز مردم سیل‌زده در استان لرستان است.

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد بیرانوندی  با بیان اینکه نیازهای اولیه مردم سیل‌زده در استان لرستان تأمین شده است و کمبودی در این بخش وجود ندارد، اظهار کرد: نیازهای اولیه همچون مواد غذایی، پتو، چادر و پوشاک در مناطق سیل‌زده تأمین شده است و با توجه به کمک‌های زیادی که صورت گرفته است، بخشی از این امکانات اولیه ضایع می‌شود و در این بخش باید نیازها مدیریت شود و مردم دیگر به مواد غذایی نیازی ندارند.

نماینده مردم خرم‌‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سایر نیازهای مردم سیل‌زده در استان لرستان باید اولویت‌بندی شود، گفت: اکنون مردم سیل‌زده در دو حوزه نیاز به کمک دارند که تأمین لوازم خانگی و دریافت کمک‌های نقدی برای بازسازی منازلشان است منتهی این کمک‌ها باید ساماندهی و مدیریت شود تا مردم سیل‌زده به طور عادلانه کمک دریافت کنند و مشکل اسکان دائم مردم حل شود.

وی درباره اوضاع بهداشت و کمبودهای دارویی در مناطق سیل‌زده لرستان نیز گفت: حضور نیروهای بهداشت و درمان در مناطق خوب است و تاکنون هم بیماری گزارش نشده است و در بخش دارویی نیز کمبودی وجود ندارد و داروهای مورد نیاز تأمین می‌شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بازسازی زیرساخت‌های جاده‌ای بر عهده دولت قرار دارد و اگر پول نقدی کمک می‌شود باید فقط به سمت و سوی ساخت منازل هدایت شود تا روز به روز اوضاع مردم سیل‌زده بهتر شود./پانا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر