کد خبر: 63040
A

سامانی: استانداران ظرف یک ماه آینده وضعیت دوشغله‌ها را تعیین تکلیف کنند

سخنگوی وزارت کشور گفت:‌ استانداران ظرف یک ماه آینده وضعیت دوشغله‌ها را تعیین تکلیف کنند.

سامانی: استانداران ظرف یک ماه آینده وضعیت دوشغله‌ها را تعیین تکلیف کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سید سلمان سامانى سخنگوی وزارت کشور با اشاره به تبصره ۲ قانون بودجه ۹۸ گفت: استانداران ظرف یک ماه آینده وضعیت دو شغله ها را تعیین تکلیف کنند. بر اساس این حکم قانونى هیچ یک از استانداران و معاونان آنها حق ندارند بطور همزمان عضو هیئت مدیره شرکتهای دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان‌ها اعم از زیرمجموعه خود و زیرمجموعه سایر دستگاه‌ها باشند.

وی در ادامه افزود: همچنین طبق این تبصره قانون بودجه سال ۹۸ کل کشور عضویت همزمان مقامات موضوع ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی و به طور کلی کارکنان شاغل در کلیه پستهای مدیریتی و کارشناسی در مدیریت عاملی و سایر مسئولیتهای اجرایی و عضویت هیئت مدیره شرکتهای دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی و سازمان ها ممنوع شده است.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها تصریح کرد: طى مکاتبه اى از استانداران خواسته ایم نسبت به اجرای این حکم قانونی اهتمام ویژه داشته و نسبت به شناسایی افرادى که دو شغله محسوب می‌شوند اقدام کنند.

سامانى تاکید کرد: استانداران مکلف شدند در موعد یک ماهه وضعیت دوشغله ها را در کلیه دستگاه‌های اجرایی استان تعیین تکلیف کرده و گزارش آن را به مرکز بازرسى وزارت کشور ارسال کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر