کد خبر: 63226
A

قاضی پور: اگر در بازی مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدیم خوشحالی خواهیم کرد

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شعارهای قومیتی تحت هر شرایط و از طرف هر گروه به شدت محکوم است.

قاضی پور: اگر در بازی مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدیم خوشحالی خواهیم کرد

به گزارش دیده بان ایران، نادر قاضی‌پوراظهار داشت: تراکتورسازی تنها تیم محبوب تبریز و آذربایجان نیست و در تمام ایران از خوزستان و لرستان گرفته تا دورترین نقاط ایران هوادار و طرفدار دارد.

وی گفت: متاسفانه اتفاقات اخیر تیم تراکتورسازی را از مدعیان قهرمانی دور ساخت که این اگر به صورت تعمدی باشد ناراحت کننده است و قوه قضاییه و کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال کشور وارد این قضیه شده و به این موضوع رسیدگی کنند تا هر چه سریع تر احکام لازم صادر شود.

نماینده ارومیه گفت: طبق فتوای مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر شیعه شرط‌بندی حرام بوده و و اگر قضیه تبانی اثبات شد، فرد خاطی به اشد مجازات برسد و هر حکمی هم صادر شد از آن تبعیت شود.

قاضی‌پور در مورد بازی تراکتورسازی با پرسپولیس گفت: خواهشی که از تماشاگران 2 تیم دارم به هیچ عنوان شعارهای قومیتی و تفرقه انگیز سرنداده و من به شدت مخالف عبور از خطوط قرمز نظام هستم.

وی افزود: خلیج همیشه فارس مزین به خون شهید مهدی باکری است و اجازه ندهیم تعدادی از تماشاگرنماها اجازه جسارت به نام خلیج فارس کنند و شعارهای قومیتی هم تحت هر شرایطی محکوم بوده و تمامی قوم‌ها از ترک و بلوچ و کرد گرفته تا گیلکی و ترکمن و لر همه ایرانی هستیم و زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی بوده و اسلام نقطه مشترک تمام ایرانیان است.

قاضی‌پور تصریح کرد: آذربایجان سرزمین دلاوران و پهلوانان است و نباید شعارهای دور از شان مردم این منطقه در ورزشگاه سرداده شود و و از هواداران تیم تراکتورسازی می‌خواهم از دادن شعارهای توهین‌آمیز اجتناب نمایند.

وی گفت: اگر در بازی مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدیم خوشحالی خواهیم کرد، اما اگر بازی را از دست دادیم باید بدانیم هر باخت پلی است برای پیروزی و با تلاش و کوشش بیشتر در سال‌های آینده می‌توانیم به موفقیت مدنظر دست یابیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر