کد خبر: 63284
A
معاون سیاسی وزیر کشور:

استانداران هر چه سریع تر ستادهای انتخاباتی استان را تشکیل دهند

استانداران هر چه سریع تر نسبت به تشکیل ستادهای انتخابات استان جهت فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات اقدام کنند

استانداران هر چه سریع تر ستادهای انتخاباتی استان را تشکیل دهند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: استانداران هر چه سریع تر نسبت به تشکیل ستادهای انتخابات استان جهت فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات اقدام کنند.


به گزارش دیده بان ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «جمال عرف» امروز- چهارشنبه- در همایش معاونین سیاسی امنیتی استانداری های سراسر کشور، با برشمردن فضایل و خصوصیات ماه رمضان، این ماه را فرصتی برای خودسازی و آمادگی بیش از پیش برای خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات کشور از سوی کارگزاران نظام دانست.
وی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف معدود استانداری های دارای سرپرست در پست معاونت سیاسی امنیتی تا پایان اردیبهشت ماه 1398، بر ضرورت و اهمیت تعیین تکلیف فرماندارانی که با جایگاه سرپرست در برخی استان ها فعالیت می کنند، در اولین فرصت تأکید کرد.
رییس ستاد انتخابات کشور همچنین بر این موضوع که سال 98 سال انتخابات است و ستاد انتخابات کشور، اولویت و وظیفه بسیار مهم برگزاری انتخاباتی باشکوه را در این سال بر عهده دارد، تاکید کرد.
عرف اظهار داشت: رعایت قانون و اصل بیطرفی، رویکرد محوری و اساسی وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات است و بدیهی است به هیچ عنوان، جانبداری های جریانی و جناحی در برگزاری انتخابات از سوی مجریان انتخابات پذیرفتنی نیست.
وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی و اقدامات آشکار آمریکا برای اعمال سیاست حداکثر فشار علیه ایران، اظهار داشت: تلاش آمریکا و متحدانش در این راستا، وادار کردن نظام به انتخاب تسلیم یا مقاومت در برابر زورگویی هاست.

**انتخابات باشکوه در سال 98 تعمیق و تقویت انسجام ملی را پی دارد
معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: در چنین فضایی، برگزاری انتخابات باشکوه در سال 98، از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می باشد که تعمیق و تقویت انسجام ملی را نیز در برابر این فشارها در پی خواهد داشت.
عرف خاطرنشان کرد: تحقق این هدف، معطوف به انجام صحیح و صادقانه وظایف مدیریت سیاسی کشور در برگزاری انتخابات است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر