کد خبر: 6334
A
دکتر روحانی تا ساعتی دیگر در بین مردم استان البرز در ورزشگاه شهر کرج حضور یافته و در جمع آنان سخنرانی کند

رئیس جمهوری وارد البرز شد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح چهارشنبه برای انجام آخرین سفر دور اول سفرهای استانی خود وارد البرز شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج، استاندار و دیگر مسئولان قرار گرفت.

رئیس جمهوری وارد البرز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اعضای کاروان تدبیر و امید شامل 14 تن از وزیران کابینه نیز رئیس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند. 
قرار است رئیس جمهوری تا ساعتی دیگر در بین مردم استان البرز در ورزشگاه مخابرات شهر کرج حضور یافته و در جمع آنان سخنرانی کند. 
شهرستان های طالقان، نظرآباد، اشتهارد، فردیس و ساوجبلاغ نیز میزبان وزیران ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون رئیس جمهوری خواهند بود تا پروژه های عمرانی آنها از طریق ویدئو کنفرانس مورد بهره برداری قرار گیرد. 
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز قرار است پروژه های فناوری اطلاعات را در شهر کرج به بهره برداری برساند. 
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز در محمدشهر چند طرح کشاورزی را افتتاح خواهد کرد. 
دکتر روحانی بعد از دیدار و سخنرانی برای مردم ، به گفته طاهره قیومی رئیس مرکز ارتباطات دفتر رئیس جمهوری در ساعت 14 و 30 دقیقه با علما، ایثارگران، نخبگان و فرهیختگان استان البرز دیدار خواهد کرد. 
دکتر روحانی سپس در نشست توسعه و سرمایه گذاری البرز حضور یافته و بعد از آن نیز در جلسه شورای اداری استان شرکت می کند. 
بخش پایانی سفر رئیس جمهوری به البرز نشست خبری با اهالی رسانه استان خواهد بود. 

** مردم استان البرز برای طرح خواسته های خود با سامانه 111 تماس بگیرند 
همچون سایر سفرهای استانی، سامانه سامد در البرز نیز به عنوان پل ارتباطی با مردم راه اندازی شد و مردم استان می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره 111، دغدغه‌ها و خواسته های خود را از این طریق با رئیس جمهوری در میان گذارند. 
عموم البرزنشینان مراجعه کننده به این سامانه که به ابتکار دولت تدبیر و امید راه اندازی شده، برای پیگیری خواسته های خود کد رهگیری 11 رقمی دریافت کرده و حداکثر تا یک ماه بعد از نام نویسی، پاسخ انان داده خواهد شد. 
معاون اجرایی رئیس جمهوری که برای آماده سازی مقدمات این سفر، یک روز زودتر به البرز سفر کرده بود، روز گذشته (سه شنبه) در آیین راه اندازی این سامانه در کرج گفت: دولت یازدهم برای حفظ حرمت، شان و دریافت عزتمندانه نظرات، پیشنهادات و مشکلات مردم و تسهیل در رسیدگی به آنها، سامانه سامد را برای سفرهای استانی رئیس جمهوری راه اندازی کرده است. 
محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه یکی از خدمات نوآورانه دولت خدمتگزار یازدهم در سی و یکمین استان کشور و در آخرین سفر دور اول سفرهای استانی رئیس جمهوری افتتاح شد، افزود: جمع بزرگی از اپراتورها شامل افراد کاردان و متخصص استان در چهار نوبت 220 نفره بطور شبانه روزی به پاسخگویی مردم از طریق این سامانه مبادرت می کنند. 
ابعاد مختلفی از توانمندی‌ها، ظرفیت ها و نیازهای استان به گفته استاندار البرز پیش از آغاز این سفر به رئیس‌ جمهوری ارایه و در ملاقات با اکثر قریب به اتفاق وزیران کابینه در نهاد ریاست جمهوری، دغدغه‌ها و مسائل این استان تشریح و تبیین شده است. 
سیدحمید طهایی با اشاره به اینکه در این ملاقاتها پیشنهادهای متعددی در حوزه‌های مختلف عمرانی، تولیدی، صنعتی، کشاورزی و اقتصادی استان ارائه ‌شده است، گفت که هفته گذشته نیز به همین منظور با شماری از وزیران کابینه دیدار داشته و آنان با اوضاع و احوال استان البرز آشنایی کامل دارند. 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز نیز با اشاره به اینکه در این سفر برای پروژه‌هایی که دارای کد و ردیف اعتباری هستند، یک هزار میلیارد تومان اعتبار درخواست کرده‌ایم، گفت: البته 600 میلیارد تومان تاکنون نهایی شده و تلاش خواهیم کرد برای پروژه‌های عمرانی و تملکی در این سفر اعتبار دریافت کنیم. 
وی، ضمن ابراز امیدواری نسبت به دریافت مجوز چند پروژه جدید معرفی شده به رئیس‌ جمهوری در این سفر، افزود: پروژه‌های استان البرز اعتباری بالغ از سه هزار و 150 میلیارد تومان نیاز دارند که با برگزاری جلسات متعدد با معاون رئیس‌ جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور تلاش کرده‌ایم برای 45 پروژه مهم استان اعتباری بالغ ‌بر هزار میلیارد و 135 میلیون تومان اعتبار درخواست کنیم. 
وی، با تاکید براینکه پروژه‌هایی که در سفر کاروان تدبیر و امید به البرز اعتبار دریافت می‌کنند باید تا پایان سال 96 به بهره‌ برداری برسند، یادآور شد: بیمارستان 160 تختخوابی فردیس و بیمارستان 250 تختخوابی سیدالشهدا (ع) کرج جز پروژه‌هایی است که باید تا پایان سال 96 به بهره‌برداری برسند و برای هر یک از این پروژه‌ها به ترتیب 60 و 100 میلیارد تومان در نظر گرفته‌ شده است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر