کد خبر: 6335
A
دکتر روحانی در بدو ورودش به استان البرز:

رئیس جمهوری: البرز استانی با اهمیت و پرظرفیت است

رئیس جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به استان البرز گفت که این استان پرظرفیت از لحاظ استراتژیک به دلیل اینکه محل اتصال مرکز کشور به غرب و شمال کشور است، با اهمیت است.

رئیس جمهوری: البرز استانی با اهمیت و پرظرفیت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش برای انجام آخرین سفر دور اول سفرهای استانی وارد کرج شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج و استاندار و دیگر مسئولان استان قرار گرفت. 
روحانی در گفت و گوی کوتاهی در بدو ورود به البرز، گفت: استان البرز در واقع جوان ترین استان کشور است و از لحاظ استراتژیک به خاطر اینکه این استان محل اتصال مرکز کشور به غرب و شمال کشور است، بسیار جایز اهمیت است. 
وی تصریح کرد: البرز دارای مردمی با روحیه، پرنشاط و آزمون داده در دوران دفاع مقدس و همه مراحل انقلاب و جزو پیشتازان مردم ایران در روزهای بسیار مهم برای کشور و نظام و انقلاب بوده اند. 
رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: در این ایام که بوی عطر حسینی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیشتر به مشام می رسد، خوشحالیم میهمان مردمی هستیم که از عاشقان ولایت بوده و هستند. 
وی خاطرنشان کرد: انشاالله در این سفر طرح ها و پروژه هایی که در هیات وزیران مصوب شده به محضر مردم اعلام خواهد شد. 
روحانی همچنین گفت: در جلسه نخبگان و توسعه استان آنچه که لازم باشد و در حد توان دولت باشد، برای توسعه استان اقدام خواهد شد. 
رئیس جمهوری ابراز امیدواری کرد که مجموعه تصمیماتی که اتخاذ شده و در این سفر اتخاذ خواهد شد به نفع مردم و موجب خیر و برکت برای این استان عزیز باشد. 
رئیس جمهوری دقایقی دیگر با حضور در ورزشگاه مخابرات شهر کرج در جمع مردم قدرشناس استان البرز سخنرانی خواهد کرد. 14 وزیرکابینه روحانی را در این سفر همراهی می کنند 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر