کد خبر: 63397
A

کیهان، از سرافراز حمایت کرد

کیهان و سایر رسانه های تندرو منتسب به جریان اصولگرا نسبت به عملکرد و اظهارات محمدسرافراز و رابطه اش با شهرزاد میرقلی خان تاکنون موضع نگرفته اند.

کیهان، از سرافراز حمایت کرد

به گزارش دیده بان ایران، در حالی که صالحی امیری به اظهارات جنگ هراسانه محمدسرافراز پاسخ داده بود، کیهان با متهم کردن رئیس جمهور به جنگ هراسی ، لباس حمایت از سرافراز را پوشید.


کیهان نوشته است: "در حالی که برخی رسانه‌های مدعی حمایت از دولت و حتی بعضاً خود دولتمردان در گذشته اقدام به جنگ‌هراسی کرده‌اند، وزیر پیشین ارشاد در دولت روحانی تصریح کرد: هرکس با جنگ‌هراسی، دل مردم را خالی می‌کند، در زمین ترامپ توپ می‌زند.
صالحی امیری در گفت‌وگو با خبر آنلاین گفته بود: آمریکایی‌ها با دامن‌زدن به شایعاتی چون تهدید نظامی و احتمال جنگ و فشار روانی می‌خواهند باعث ایجاد شکاف در جامعه ایران شوند. می‌خواهند جامعه را دچار یاس و انفعال کنند. آنها با این ایجاد وحشت جامعه داخلی ایران، روی فضای شایعه و جنگ روانی بیش از دو استراتژی دیگر برنامه‌ریزی کرده‌اند.
وی می‌افزاید: آنها فعلا نه استراتژی جنگ دارند، نه توانش را دارند و نه تجربه مخمصه‌های قبلی‌شان اجازه ورود به چنین فازی را برای‌شان مقدور می‌کند. تجربه عراق و افغانستان درس بزرگی برای‌شان بوده و البته ایران هم به‌عنوان یک قدرت بزرگ منطقه‌ای با زیرساخت‌های متفاوت و سرمایه اجتماعی و پایگاهی و قدرت نظامی متفاوت از این دولت‌ها، هدفی نیست که آمریکایی‌ها خبط‌های گذشته‌شان را باز تکرار کنند. به‌خصوص که از یاد نبریم اهداف و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه به سادگی در تیررس ایران است.
اظهارات صالحی امیری در حالی است که شخص رئیس جمهور در مقاطع مختلف از جمله در انتخابات ریاست جمهوری 96، اقدام به ترویج جنگ‌هراسی کرد و مدعی شد وی بوده که سایه جنگ را از سر کشور برداشته است. نشریات مدعی حمایت از دولت نیز در ترویج جنگ‌هراسی موهوم نقش فعالی ایفا کرده و همواره مدعی شده‌اند برای فرار از جنگ مدعایی باید به مذاکره و توافق به هر قیمت (ولو با وجود نقص کامل برجام و عدم اجرای تعهدات به آن از سوی غرب) تن داد."

گفتنی است کیهان و سایر رسانه های تندرو منتسب به جریان اصولگرا نسبت به عملکرد و اظهارات محمدسرافراز و رابطه اش با شهرزاد میرقلی خان موضع نگرفته اند.

سرافراز در مصاحبه اخیرش گفته است امریکا بعد از ماه رمضان با ایران وارد جنگ می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر