کد خبر: 6341
A

انبوه جمعیت در ورزشگاه مخابرات کرج چشم انتظار رییس جمهوری

با وجود اینکه مسوولان البرز زمان ورود رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به کرج مرکز این استان را ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز چهارشنبه اعلام کرده اند، اما از ساعتها قبل جمعیتی انبوه از قشرهای مختلف این استان در ورزشگاه مخابرات کرج اجتماع کرده و چشم انتظار دیدار با رییس جمهوری هستند.

انبوه جمعیت در ورزشگاه مخابرات کرج چشم انتظار رییس جمهوری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، درحالی که به شمار جمعیت در این ورزشگاه افزوده می شود و عده زیادی از مردم شهرستانهای مختلف این استان برای استقبال و پیشواز از دکتر روحانی، خود را به این ورزشگاه رسانده اند، اجتماع کنندگان که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، عکسهای رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری را در دست دارند، خود را برای دیدار با رییس جمهوری اماده کرده اند. 
از چندی پیش که سفر دکتر روحانی و هیات همراه به البرز مطرح شد، علاوه بر دعوت مسوولان البرز و شهرستانهای استان، مردم این استان نیز با تشکیل 30 ستاد خودجوش مردمی و نیز راه اندازی کانالهای متعدد در فضای مجازی، تلاش کرده اند، این سفر را به رویدادی با شکوه و به یاد ماندنی تبدیل کنند. 
مردم استان نوپای البرز اعم از اصناف، فرهنگیان، ورزشکاران، دانشگاهیان، کارگران، کارمندان و دیگر قشرهای مختلف، با تهیه عکس، بنر، پارچه نوشته و بخصوص با ارتباط و آگاهی بخشی از طریق شبکه های اجتماعی خود را برای استقبالی کم نظیر از رییس جمهوری آماده کرده اند. 
آنان حضور دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید را مجالی برای به نمایش گذاشتن همبستگی هرچه بیشتر ملت و دولت دانسته و انتظار دارند به رسم شیرین و خوشایند سفرهای استانی، سفر رییس جمهوری به البرز نیز با ره آوردی ارزشمند برای ایجاد تحول در این استان نوپا همراه باشد. 
با هرچه نزدیک شدن زمان حضور رییس جمهوری در ورزشگاه مخابرات کرج، ازدحام جمعیت در این ورزشگاه و خیابانهای اطراف بیشتر شده و به ترافیک و شلوغی در نقاط مرکزی این کلانشهر افزوده است. 
بیشترین نمادی که در این اجتماع بیش از چیز دیگر به چشم می آید پرچم ایران اسلامی که تکان دادن آن توسط مردم جلوه زیبا و جذابی به تجمع بخشیده است. 
شبکه خبر صدا و سیما و نیز صدا و سیمای استان البرز بطور مستقیم سفر رییس جمهوری به استان البرز را زیر پوشش قرار داده اند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر