کد خبر: 63469
A

آیت الله ری شهری: استادان رفتار اسلامی را ترویج دهند

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم(ع) گفت: استادان دانشگاه به عنوان مروجان ارزش‌ گرایی و رفتار صحیح اسلامی، ایرانی باید این فرهنگ را در جامعه ترویج دهند.

آیت الله ری شهری: استادان رفتار اسلامی را ترویج دهند

به گزارش دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی آستان مقدس عبدالعظیم(ع)، آیت الله محمد محمدی ری ‌شهری شامگاه شنبه در جمع استادان و مسئولان دانشگاه قرآن و حدیث اظهار داشت: هر کس برای خداعلم بیاموزد و به آن عمل کند در ملکوت آسمانها از او به بزرگی یاد شود.
وی با قدردانی از استادانی که در شرایط سخت اقتصادی، خدمات صادقانه انجام می دهند، تصریح کرد: انسانها باید برای رضای خدا زندگی کنند و امور معنوی را بر مادی و دنیوی ترجیح دهند.
آیت الله ری شهری گفت: استادانی که در این شرایط سخت وظیفه خود را به بهترین نحو انجام می دهند، انسان‌های بزرگی هستند و برای رضای خدا دانش را فرا گرفته و به دیگران می‌آموزند.
وی شرایط کنونی کشور را یک آزمون الهی برای مسئولان و مردم بیان کرد و گفت: همانگونه که مبانی قرآن و حدیث را در شرایط کنونی به دیگران منتقل می‌کنیم، نورانیت قرآن و حدیث را در امور جاری به کار گیریم و به آن عمل کنیم.
تولیت آستان مقدس عبدالعظیم(ع) یادآور شد: موفقیت های کنونی دانشجویان و رتبه های نخست علمی نتیجه فعالیت و اخلاص کاری استادان و معلمان است.
وی بیان کرد: استادان تلاش کنند، ضمن رعایت اخلاق در گفتار و عمل، رفتار اسلامی را تجلی دهند.
در پایان این مراسم از اعضای هیات علمی و دانشجویان ممتاز دانشگاه قرآن و حدیث تقدیر شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر